×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مهدویت و جنگ نرم

دشمن همیشه از یک جبهه بر ضد جامعه مهدی یاور، وارد عمل نمی شود. دشمن بعد از ناکامی در جنگ نظامی و سخت، به جنگ نرم رو آورده است. علاوه بر ساختن فیلم های پرهزینه آخر الزمانی هالیوود، دشمن در فضای مجازی نیز به شدت مشغول توطئه است. ما نیز باید به عنوان جامعه مهدی یاور، از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم و ابتکار عمل را از دست ندهیم(نرم افزار مهدویت و امثال آن).

باید بدانیم که دشمنان ما پیوسته با ما مبارزه می کنند تا به اهداف پلید خود برسند. «وَ لا یَزالُونَ یُقاتِلُونَکُمْ حَتَّى یَرُدُّوکُمْ عَنْ دینِکُمْ إِنِ اسْتَطاعُوا؛ و کافران پیوسته با شما مسلمین کارزار کنند تا آنکه اگر بتوانند شما را از دین خود برگردانند».[۱]

دشمنان اسلام، چه بسا از جنگ نرم، بیشتر از جنگ سخت استفاده کنند. زیرا که در جنگ نرم، می توان قدرت انعطاف بیشتری به خرج داد. مخصوصا با توجه به این که ما در جنگ نرم (سینمای آخر الزمانی) دارای ضعف هایی هستیم.

برای جامعه مهدی یاور ما مایه تاسف است که در زمینه ساختن فیلم های آخر الزمانی، خیلی منفعل هستیم. در حالی که ظرفیت این را داریم که فیلم های خوبی در زمینه ظلم ستیزی و عدالت محوری بسازیم و شمه ای از اهداف حکومت مهدی  موعود(علیه السلام) را به برای جهانیان ترسیم کنیم (با توجه به اقتدار دفاعی ایران در مبارزه با ظالمان جهانی).

در فضای مجازی نیز با توجه به اینترنت داخلی نداریم و فضای مجازی ما وابسته است؛ کار ما دو چندان است. دشمنان ما از جریان هایی مثل جریان یمانی و جریان شیرازی حمایت می کنند و تمهیدات خوبی را در فضای مجازی برای این جریانات تدارک می بینند.

الحمدالله با راه اندازی شبکه ولایت، در زمینه مقابله با شبهات وهابیت از جمله شبهات مهدویت مقابله می شود و همچنین شبهات جریان یمانی پاسخ داده می شود.

خلاصه آن که؛ باید جامعه مهدی یاور ما برای مقابله با جنگ نرم دشمن در زمینه مهدویت، بیش از پیش تلاش کند.

پی نوشت

۱ـــ بقره/۲۱۷

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false