×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ابرمردی که کاری کرد آمریکا از ایران حساب ببرد

امام خمینی شخصیتی بود که با انقلابش توانست کاری کند که آمریکا و متحدانش از ایران حساب ببرند. در اسناد لانه جاسوسی آمده : «ما چیزی که با آن خمینی را تهدید کنیم، نداریم. مخصوصاً در سیاست مربوط به خاورمیانه، [امام] خمینی نیرویی خواهد شد که ما ناچاریم آن را به حساب بیاوریم.»[۱] این حرف آمریکایی ها در سالیان اخیر بیشر خود را نشان داده است. در زمان حمله آمریکا به عراق که منجر به سرنگونی صدام شد، آنها در باتلاقی گیر کردند و ناچار شدند که با ایران مذاکره کنند.[۲]

در بحث سوریه و مدافعان حرم که دیگر بحث کاملا مشخص است. حاج و قاسم و یارانش نقشه های آمریکا و غرب را بی اثر کردند و در مقابل، جایگاه ایران را به رخ آنها کشیدند.

البته مسلم است که این حساب بردن آمریکا و دنیای غرب از ایران، از مقاومت هشت ساله ی در جنگ تحمیلی نشات می گیرد. جنگی که مستکبران عالم را در هم شکست و با وجود همه نوع کمک به صدام، کاری از پیش نبردند و ناچارا سر تعظیم در مقابل قدرت ایران فرود  آوردند. «وَ لْیَجِدُوا فِیکُمْ‌ غِلْظَهً؛ آنها باید در شما شدّت و خشونت (و قدرت) احساس کنند.»[۳] متاسفانه در جنگ های قبل ایران، به خاطر ضعف حاکمان وقت، دشمنان از ایران حساب نمی بردند هیچ؛ صدماتی هم وارد می ساختند. تا اینکه ابرمردی به اسم روح الله، انقلابی در ایران ایجاد کرد و مستکبران را سر جای خود نشاند.
اینک الحمدالله بعد از چهل و اندی از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی، گروه های نظامی از کشورهای دیگر به ایران وفادارند و خواب را از چشم آمریکایی ها می ربایند. بدون شک این امتداد انقلاب حضرت روح الله است.

پی نوشت
۱__پیش‌بینی آمریکا از قدرت گرفتن امام خمینی در خاورمیانه
۲__ در مذاکرات ایران و آمریکا چه گذشت؟

۳__ توبه/ ۱۲۳

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false