×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تونل کبیرکوه تا ۱۵ تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه با حضور در شهرستان دره شهر، در دومین برنامه خود از تونل کبیرکوه بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و با معارضین راه دسترسی این تونل هم گفتگو کرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، گفت: شهید رئیسی پایه‌گذار دکترین مدیریت در تراز انقلاب اسلامی است و ضرورت دارد سبک مدیریت شهید خدمت نصب العین همه مدیران باشد.

بهرام‌نیا افزود: شهادت شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت موجب وحدت و انسجام و اتحاد در کشور است که امیدواریم در مسیر این گفتمان حرکت کنیم و شاهد بالندگی کشور در همه حوزه‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان شهید خدمت، گفتمان امامین انقلاب بود و تمامی برنامه‌ها و راهبردهای او بر اساس گفتمان انقلاب بود.

استاندار ایلام با اشاره به بحث انتخابات، بیان داشت: انتخابات نتیجه تبلور فکری مردم است. وزارت کشور مجری برگزاری انتخابات است و ما وظیفه داریم انتخاباتی باشکوه برگزار کنیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور در اختصاص اعتبارات ابرپروژه سامانه گرمسیری و تونل کبیرکوه اهتمام داشتند. از سال ۹۰ تا سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای تونل کبیرکوه هزینه شد؛ اما طی دو سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه تونل کبیرکوه تزریق شد.

وی از اختصاص ۱,۲۰۰ میلیارد تومان برای تونل کبیرکوه و برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب اوراق مشارکت به پروژه تونل کبیرکوه اختصاص می‌یابد.

استاندار ایلام در خصوص زمان افتتاح تونل کبیرکوه گفت: حسب وعده مدیرکل راه و شهرسازی، تونل کبیرکوه تا ۱۵ تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام‌نیا اضافه کرد: با افتتاح تونل کبیرکوه ۲۱ کیلومتر فاصله زمانی بین دره‌شهر و آبدانان کاهش می‌یابد و ۹۰ پیچ خطرناک حذف می‌شود.

بهرام‌نیا در خصوص مطالبات معارضین راه دسترسی تونل کبیرکوه، گفت: طبق نرخ کارشناسی، مطالبات معارضین راه دسترسی تونل کبیرکوه دراسرع‌وقت پرداخت شود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false