×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اهمیت بالای مرز مهران برای آستان قدس رضوی

دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی گفت: مرز مهران از اهمیت بالایی برای آستان قدس رضوی برخوردار است و برای خدمت به زوار اربعین برنامه‌ریزی دارد.

به گزارش ایلام بیدار ،سردار” حمید فهیمی راد “،دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی گفت:در سفر به مهران و دیدار با فرماندار مهران با بیان اینکه مرز مهران از اهمیت بالایی برای آستان قدس رضوی برخوردار است تاکید کرد: بنیاد کرامت رضوی برای حضور در مهران و خدمت به زوار اربعین برنامه‌ریزی دارد.

وی گفت: ما در اکثر مرزهای ایران در مراسم اربعین حضور داریم از مرزهای پاکستان و افغانستان گرفته تا آستارا، قصرشیرین و مهران تلاش داریم تا زوار اربعین حسینی از خدمات آستان قدس رضوی برخوردار شوند اما با توجه به اینکه مهران همواره مورد اقبال زوار است بیشترین تمرکز ما بر روی این مرز خواهد بود.

وی با بیان اینکه آستان قدس در نظر دارد مدرسه واقع در پل زائر را خریداری کرده و نسبت به احداث مرکز مدیریت اربعین آستان اقدام کند، بیان داشت: بنیاد کرامت رضوی و آستان قدس در نظر دارد درصورت در اختیار قرار دادن زمین در مرز مهران یک موکب دائمی در مهران احداث کند.

فرماندار مهران نیز در این دیدار با بیان اینکه اقدامات خوبی در مهران در حال انجام است، گفت: ما در حال جمع بندی نیازمندی‌های اربعین در مهران هستیم و در خصوص پروژه‌های زیرساختی در دست اقدام در مهران مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز است تا زمان اربعین نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

مجید کاکی ادامه داد: وضعیت قرمز کرونا در مهران هم مشکلات مضاعفی برای پیگیری مسائل اربعین ایجاد کرده است و نیاز به حضور آستان قدس رضوی در صورت برگزار شدن اربعین داریم.

نمایندگان آستان قدس رضوی و هیئت همراه در ادامه سفر به شهرستان مهران از پایانه مرزی، حسینیه سازمان حج و زیارت و دیگر امکانات مهران بازدید کردند.

 

منبع خبر :
true
true
true
true
  1. 金万达

    You choose peace or war?

  2. 择偶网

    Ye!How aer you today?

  3. 金万达

    Today a reader,tomorrow a leader!

  4. Make Money At Home

    Do nothing and earn up to $2,929,680!Just join the VIP and earn money without work!۶۶۰,۰۰۰ HD sexy photos download by package!URL:https://baby.much.pw/

  5. Backlinks

    ۱۰۰,۰۰۰ Backlinks only $10,Subject to data from ahrefs.com.After paid $10 by PayPal (My PayPal:helloboy1979@gmail.com),Tell me your URL, email and comment content.I will complete the task within ten days.But It may take up to a month for the data updated from ahrefs.com.

  6. www.much.pw

    Hi,how old are you?i am 26.

  7. 全球电视直播

    Do you like watching tv?

  8. Contact Delta

    China or America, which one do you like

  9. Global Medicine News

    Hope for world peace

  10. Make Money At Home

    Here you are,How are you?

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false