×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انقلاب اسلامی، انقلابی در جهت زمینه سازی ظهور

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، و حاکم شدن حکومت الله در ایران، دنیا توجه ویژه ای به قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) پیدا کرد. دشمنان اسلام بیشتر از همیشه احساس کردند که: «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اودللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.» آری، مستکبران عالم دریافتند همچنانکه قرآن مسلمانان به برتری اسلام بر جهان اشاره می کند؛ انقلاب حضرت روح الله نیز که داعیه دار اسلام است، روز به روز در حال گسترش است. امام راحل در این باره می فرماید: «من با اطمینان می‌گویم: اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می‌نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.»[۲]  بی تردید این اسلام مد نظر امام راحل، اسلامی است که ایشان و امثال ایشان نماینده آن هستند نه اسلام سازشکاران با دشمنان اسلام. اسلامی که زمینه ساز ظهور است.

الحمدلله انقلاب اسلامی ایران در راستای اسلام اهل بیت و مهدی موعود(علیه السلام) حرکت می کند. همایش دکتریت مهدویت در راستای همین امر مبارک برگزار می شود.[۳]
در سال های اخیر با اجرای سرود «سلام فرمانده» دل ها بیشتر متوجه حضرت حجت(علیه السلام) گردید و به سرعت به زبان های دیگر دنیا نیز بازخوانی شد. بدیهی است دشمنان اسلام و انقلاب، تحمل دیدن این گونه رخدادها را ندارند.

خدایا انقلاب ما را به انقلاب جهانی مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل گردان.

پی نوشت
۱__ صف/۸
۲__ صحیفه امام جلد ۲۰ – صفحه ۳۲۵

۳__ برگزاری هجدهمین همایش بین‌المللی «دکترین مهدویت»/ تقدیر از مهدی‌یاوران در عرصه‌های مختلف

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false