×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
 رئیس ستاد انتخابات ایلام :ایلام دارای ۵۵ نامزدهای انتخابات مجلس است

رئیس ستاد انتخابات ایلام تعداد نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این استان ۵۵ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد سبحان حسنی روز سه‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت انتخابات در ایلام اظهار با تأکید بر اینکه روند اجرای فرایندهای مختلف انتخابات در این استان به‌خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: شور انتخاباتی در همه نقاط استان وجود دارد و نامزدها در حال معرفی خود و ارائه برنامه هستند.

وی افزود: همه ملزومات موردنیاز برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است و استان ایلام آماده برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در صبح روز جمعه ۱۱ اسفند است.

رئیس ستاد انتخابات ایلام با اشاره به انصراف تعدادی از نامزدهای انتخابات مجلس در این استان در مهلت قانونی، یادآور شد: تعداد نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل استان (دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران) به ۵۵ نفر رسید که از این تعداد ۴۱ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و ۱۴ نفر نیز مربوط به حوزه انتخابیه دهلران است.

حسنی با بیان اینکه ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه، آخرین‌مهلت افراد برای ارائه انصراف از رقابت‌های انتخاباتی بود، تأکید کرد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تا ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از نامزدها و هواداران آن‌ها درخواست می‌شود که پس از پایان موعد مقرر تبلیغات، همچنان با ستاد انتخابات تعامل داشته و از هرگونه تبلیغ، توزیع و برگزاری جلسات تبلیغاتی در زمان ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات ایلام ادامه داد: خوشبختانه در طول مدت تبلیغات نامزدها در استان تا کنون مورد خاصی از تخلف نامزدها و هوادارانشان گزارش نشده است.

حسنی گفت: ۶۳۳ شعبه اخذ رأی به‌صورت ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه در راستای فرایند برگزاری انتخابات در ۲ حوزه اجرایی و بازرسی و نظارت هماهنگی خوبی بین هیئت‌ها وجود دارد، اضافه کرد: در انتخابات دور گذشته تعداد شعب اخذ رأی در استان ۵۵۳ شعبه بوده است که با بررسی‌های انجام شده تعداد شعب در استان به تعداد ۸۰ شعبه در سال جاری افزایش‌یافته است.

رئیس ستاد انتخابات ایلام با بیان اینکه همه بسترها برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه در استان مهیا شده است، بیان کرد: شعب اخذ رأی از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ۱۸ عصر آماده اخذ رأی از شهروندان ایلامی است.

حسنی خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار ایلام همچون ادوار گذشته با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و امید دشمنان را به یاس تبدیل می‌کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false