×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۹۷ آمبولانس در ایلام به مناسبت اربعین مستقر می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تمهیدات لازم برای پوشش مناسب اربعین پیش بینی شده و به همین منظور ۹۷ آمبولانس در ایلام مستقر می‌شود.

به گزارش ایلام بیدار،  جاسم محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برای اربعین امسال در مرز مهران اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه زمینه استقرار ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز مهران فراهم شده است، افزود: بیش از ۹۷ آمبولانس نیز در مناطق مختلف استان به‌خصوص شهر مهران مستقر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تأکید کرد: بیش از چهار نقطه در پایانه مرزی مهران برای استقرار بیمارستان‌های صحرایی پیش‌بینی‌شده است، البته درخواست ما از سازمان‌های مختلف برای استقرار بیمارستان صحرایی در مرز مهران، توجه به سیستم‌های سرمایشی در بیمارستان‌ها باتوجه‌به گرمای مهران است.

محمدی یادآور شد: مرکز فوریت‌های پزشکی در مرز مهران به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تا اربعین تکمیل می‌شود و به‌تازگی چهار میلیارد تومان تجهیزات نیز اعتبار برای این مرکز تخصیص‌داده‌شده است.

وی یادآور شد: بیش از ۱۵۰ تن سُرم برای ایام اربعین در استان ایلام ذخیره‌سازی شده و در بحث تأمین دارو و دیگر تجهیزات پزشکی تمامی نیازها پیش‌بینی‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: باتوجه‌به گرمای بیش از حد هوا هم‌زمان با ایام اربعین در شهرستان مهران، برای جلوگیری از گرمازدگی، تعدادی اتاق سرد توسط عوامل اورژانس استان در مسیرهای پایانه مستقر خواهد شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false