×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
معاندان و تلاش بیهوده برای تطهیر پهلوی ها

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاندان منحوس پهلوی که از غارت ایران منع شده بودند؛ به خیل معاندان انقلاب اسلامی پیوستند. متاسفانه عده ای در داخل نیز هستند که سنگ آن ها را به سینه می زنند و چهره آن ها را تطهیر می کنند. این در حالی است که پهلوی ها اصلا چهره خوبی ندارند.

وقتی انسان می بیند که برخی علیرغم بی کفایتی پهلوی ها از آن ها تمجید می کنند، به یاد این آیه می افتد: «لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ یَفْرَحُونَ بِما أَتَوْا وَ یُحِبُّونَ أَنْ یُحْمَدُوا بِما لَمْ یَفْعَلُوا فَلا تَحْسَبَنَّهُمْ بِمَفازَهٍ مِنَ الْعَذابِ؛ گمان مبر آنها که از اعمال (زشت) خود خوشحال مى‏ شوند، و دوست دارند در برابر کار (نیکى) که انجام نداده ‏اند مورد ستایش قرار گیرند، از عذاب (الهى) برکنارند.»[۱]

 

پیام آیه این است که تطهیر کنندگان پهلوی ها که به دروغ خیانت آن ها(کشف حجاب، منع عزاداری، فروختن بحرین، تحمیل کاپیتولاسیون به ملت و…) را نادیده گرفته و حتی خدمت حساب کرده و از آن ها تمجید می کنند و خیال دارند که دیگران نیز دنباله رو آن ها باشند، از عذاب الهی خود را برکنار ندانند.(گاهی انسان فکر می کند چون عده ای کار او را تمجید می کنند؛ قیامت نیز همین طور است…).

علیرغم تبلیغات وسیع سلطنت طلب ها و طرفداران آن ها، انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی به پیش می رود و قله های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری فتح می کند. انشاءالله.

 

پی نوشت
۱ــ آل عمران/۱۸۸

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false