×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
انقلاب حضرت روح الله، سدی در  مقابل نظم نوین مستکبران

حالا دیگر بر کمتر انسان مطلعی که از مسائل جهانی باخبر است، پوشیده است که در حقیقت نظم نوین جهانی از روزی چیده شد که حضرت روح الله(رضوان الله تعالی علیه) تصمیم گرفت که مردم ایران را از چنگال طاغوت و ارباب مستکبر او نجات دهد.

اگر چه سالها قبل از حضرت روح الله، آمریکای مستکبر به همراه کشورهای مستکبر دیگر؛ برای کشورهای دیگر به خیال خام خودشان، نقشه نظم نوین جهانی را کشیده بودند؛ اما غافل از اراده غالب ولی پنهان پروردگار بودند. زیرا که اراد ه خدا بر این تعلق گرفته بودکه نظم نوین آنها را بر هم بزند. «قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ فَأَتَى اللَّهُ بُنْیَانَهُمْ مِنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِنْ فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ؛ همانا کسانی که پیش از اینان بودند [به همین صورت] نیرنگ زدند [تا حق را نابود کنند]، پس خدا بنیانشان را از پایه و اساس ویران کرد و سقف [خانه هایشان را] از بالای سرشان بر آنان فرو ریخت، و از جایی که پی نبردند، عذاب به سویشان آمد.»[۱]

مستکبرین و ابرقدرت های پوشالی (در راس آنها آمریکا)از جایی که فکرش را نمی کردند؛ یعنی از سمت ایران که آن را به زعم باطلشان، جزیره ثبات می نامیدند[۲] گرفتار عذاب الهی شدند و طومار نقشه های پلیدشان در هم پیچیده شد.

و اینک به فضل خدا روز به روز بر عزت و دامنه ی افتخارات انقلاب اسلامی افزوده می شود و شعاع آن علاوه بر کشورهای پیرامونی به آمریکای لاتین نیز رسیده است.

پی نوشت
[۱] سوره نحل؛ آیه ۲۶

۲__ بی ثباتی در جزیره ثبات

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false