×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شاخصه یاران حقیقی پیامبر اسلام در وجود سردار سلیمانی

به جرات می توان گفت که الان با قدرت یافتن ایران در صحنه منطقه و بین الملل، مستکبران به قدرت معنوی ایران پی برده اند. چه بسا در دانشگاههای شیعه آنها، آیاتی از قرآن که در مورد شاخصه یاران حقیقی پیامبر است؛ تدریس می شود. چون شاخصه یاران حقیقی پیامبر در وجود سردارانی چون سردار سلیمانی عزیز بود که با دشمنان اسلام، سرسخت و قاطع و با خودی ها(ولو مغرض) مهربان و نرمخو بود.

قرآن در مورد یاران رسول خدا(صلی الله علیه و آله) می فرماید: «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم …وَمَثَلُهُم فِی الإِنجیلِ کَزَرعٍ أَخرَجَ شَطأَهُ فَآزَرَهُ فَاستَغلَظَ فَاستَوىٰ عَلىٰ سوقِهِ یُعجِبُ الزُّرّاعَ لِیَغیظَ بِهِمُ الکُفّارَ ۗ وَعَدَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ مِنهُم مَغفِرَهً وَأَجرًا عَظیمًا؛ محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند؛… و توصیف آنان در انجیل است، همانند زراعتی که جوانه‌های خود را خارج ساخته، سپس به تقویت آن پرداخته تا محکم شده و بر پای خود ایستاده است و بقدری نموّ و رشد کرده که زارعان را به شگفتی وامی‌دارد؛ این برای آن است که کافران را به خشم آورد.»[۱] آری ایران اسلامی و امت شیعه با سرداران دلاوری مثل قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگران، در مقابل مستکبران ایستادند و آنها را به خشم آورد.

حالا دیگر افسران جنگ نرم دشمن، در اندیشکده های خود می اندیشند که واقعا ایرانی ها و یاران حقیقی پیامبر اسلام، از مرحله پایین شروع به رشد کردند[۲] و به مرحله ای رسیدند که ما باید خودمان را مخفی کرده(جنگ های نیابتی) و به آنها حمله کنیم و قدرت روبرو شدن با آنها را نداریم. همچنانکه قرآن مسلمانان در یک آیه دیگر، دقیقا حال و روز ما را بیان می کند: «لا یُقاتِلُونَکُمْ جَمیعاً إِلاَّ فی قُرىً مُحَصَّنَهٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَیْنَهُمْ شَدیدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمیعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى ذلِکَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا یَعْقِلُونَ؛ آن‌ها همگى جز در دژهاى محکم یا از پشت دیوارها با شما نمى‌جنگند. پیکارشان در میان خودشان شدید است، [امّا در برابر شما ضعیف]! گمان مى‌کنى آن‌ها متّحدند، در‌حالى‌که دل‌هایشان پراکنده است.»[۳]

حالا افسران جنگ نرم دشمن می گویند که ما فقط تبلیغات کم فایده و عملیات روانی بر ضد ایران و یاران پیامبر داریم ولی در مقابل آنها در میدان، کاری از پیش نمی بریم.

به امید ادامه داشتن مسیری که سردار سلیمانی به ما نشان داد و ایشان نیز از حضرت روح الله آموخت.]۴]

پی نوشت
۱__فتح/۲۹

۲__ پترائوس: انتقام خون سلیمانی یعنی قتل ۴ فرمانده اصلی آمریکاد..

۳__ حشر/۱۴
۴__ امام خمینی از دیدگاه مقام معظم رهبری

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد