×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیشرفت واقعی ایران بعد از انقلاب بوده است

هر چه نهال انقلاب پر بارتر می شود و به پیشرفت خود ادامه می دهد؛ دشمنان آن نیز کینه توز تر و آماده تر خواهند شد. یکی از دشمنان انقلاب، جریان موسوم به سلطنت طلب هاست که متاسفانه با تبلیغات زیاد، جوانان را آماج حملات خود قرار می دهد که؛ خوشا به حال دوره طاغوت، فلان بودیم و بهمان بودیم در حالی که اصلا خبری از این حرف ها نبود. هیچ گونه پیشرفتی در دوره طاغوت نداشتیم و اگر هم بوده است؛ مونتاز کردن و دنباله روی بوده است.

 

رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم با اشاره به این که اگر پیشرفتی در ایران بوده در بعد از انقلاب بوده، فرمودند: «ایرانِ پیش از انقلاب، در تولید علم و فنّاوری صفر بود، در صنعت به جز مونتاژ و در علم به جز ترجمه هنری نداشت.»

 

کسی منکر نمی شود که در دور طاغوت ممکن است کارهایی هم شده باشد؛ اما چون کشور وابسته بود، آن پیشرفت ها در سایه تداوم پرسنل آمریکایی و غربی می توانست تدوام داشته باشد. می دانیم که بعد از پیروزی انقلاب، پرسنل آمریکایی و غربی از کارخانه ها و صنایع ایران رفتند و انقلاب ماند و خیل عظیم کارهای به جا مانده…

 

اما از آن جایی که هر کسی برای خدا کار کند؛ خداوند راه گشایشی را برایش قرار داده و او را از تنگناها نجات می دهد؛ ملت ایران راه خود را پیدا کرد.

 

و چه زیبا فرمود: «وَ مَن یَتَّقِ اللَّهَ یجَعَل لَّهُ مخَرَجًا؛ و هر کس تقواى الهى پیشه کند، خداوند راه نجاتى براى او فراهم مى‏ کند.»[۱]

 

پی نوشت

 

۱ــ طلاق/۲

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false