×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت دشمنان انقلاب از عرفان های نوظهور برای مقابله با انقلاب

یکی از نقشه های حساب شده دشمنان برای تخریب انقلاب اسلامی، کمرنگ نشان دادن مباحث دینی است. آنها در تحلیل ها و سیاه نمایی های خود ادعا می کنند که مردم از دین (که هویت انقلاب است) خسته شده اند و مباحثی از این قبیل. آنها از یک سو شور مذهبی ملت ایران را کمرنگ نشان می دهند  و از طرف دیگر حمایت از عرفان های کاذب و نوظهور را در دستور کار قرار دادند.

 

رهبر حکیم انقلاب در بیانیه گام دوم با اشاره به مراسم اعتکاف، و پیاده روی اربعین در بین همه مخصوصا جوانان، آن را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست و اضافه کردند که: «اینها در دورانی اتّفاق افتاده که سقوط اخلاقی روزافزون غرب و پیروانش و تبلیغات پُرحجم آنان برای کشاندن مرد و زن به لجن زارهای فساد، اخلاق و معنویّت را در بخش های عمده ی عالم منزوی کرده است.»

 

وقتی که دنیای غرب مشاهد می کند که علیرغم همه سمپاشی های رسانه ای و کاناهای ضد خانوادگی و شیطانی، روز به روز معنویت در بین جوانان ایرانی گسترش یافته و حتی این شور دینی به اقصی نقاط دنیا(در میان تازه مسلمانان)  منتقل می شود؛ خواهند فهمید که دین و آموزه های دینی یک امر فطریست و با اینها نمی شود درافتاد. «فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنیفاً فِطْرَتَ‏ اللَّهِ الَّتی‏ فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْها لا تَبْدیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَ لکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لا یَعْلَمُونَ؛ پس روى خود را متوجه آیین خالص پروردگار کن! این فطرتى است که خداوند، انسان ها را بر آن آفریده؛ دگرگونى در آفرینش الهى نیست؛ این است آیین استوار؛ ولى اکثر مردم نمى ‏دانند.» بنابراین رو آوردند به ایجاد و حمایت از عرفان های نوظهور تا از طریق دینی با وجهه دینی انقلاب مقابله کنند. حمایت دشمنان انقلاب از دراویش(حادثه کوی گلستان تهران) در این راستا تعریف می شود.

البته همواره در طول تاریخ، دشمنان مکتب قرآن و تشیع، از فرقه سازی دینی حمایت کرده اند؛ اما به شدت این زمان نبوده است. پیداست که تکاپوی دشمنان در این زمینه مقابله با وجهه دینی انقلاب است.

 

پی نوشت

 

۱ــ روم/۳۰

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false