×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نتیجه قوی شدن ما صلح طلبی است

بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، ما باید قوی شویم. به عبارت دیگر، ما محکوم به قوی شدن هستیم؛ وگرنه باید منتظر هجوم تهدیدات دشمنان باشیم.

 

کسانی هستند که همواره سخنان رهبری را تحریف می کنند. سخن فوق نیز خارج از این قاعده نخواهد بود. قوی شدن به این معنی نیست که دیگران از ما بترسند و یا آن ها را مرعوب خود کنیم و  از این سخنان بی پایه و اساس.

البته شکی نیست که باید دیگران از ما حساب ببرند. «وَ لْیَجِدُوا فیکُمْ غِلْظَه؛ آنها باید در شما شدت و خشونت (و قدرت) احساس کنند.»[۱] اما ما باید در نهایت اقتدار، صلح طلب باشیم که الحمدالله هستیم. «خدا شما را از نیکى کردن و رعایت عدالت نسبت به کسانى که در راه دین با شما پیکار نکردند و از خانه و دیارتان بیرون نراندند نهى نمى‏ کند؛ چرا که خداوند عدالت‏  پیشگان را دوست دارد.»[۲]

البت هر چه ما فریاد بزنیم که صلح طلبیم و کارنامه ما در این زمینه درخشان است، و رقیب ما یعنی آمریکا به دنبال جنگ است و جنگ های ویرانگری را نیز سبب شده( با ارائه مستندات) باز دشمنان ما از ما قبول نخواهند کرد مگر این که برجام موشکی را امضا کنیم. به همین دلیل و برای باج ندادن به دشمن، باید خود را قوی کنیم و قدرت نظامی در این جا خیلی کارساز است.

اگر چه در اولین نگاه، از قوی شدن، قدرت نظامی به ذهن تبادر می کند؛ اما شکی نیت که در جنبه های دیگر نیز باید قوی باشیم(اقتصادی، فرهنگی و…).

اگر ما اقتصاد پویایی داشته باشیم؛ دشمنان ما را به جنگ اقتصادی نخواهند کشاند، و همچنین در ارکان دیگر کشور نیز این قاعده جاری است.

باید قوی باشم.

پی نوشت

۱ــ توبه/۱۲۳

۲ـــ ممتحنه/۸

 

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false