×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
علیرغم لالایی دشمن، چراغ سنگر خودی روشن است

یکی از شگردهای دشمنان این است که با تکرار القائات پوچ خود زمینه پذیرش خواسته های خود را فراهم سازد. امری که نباید ما از فکر قوی شدن و هوشیار بودن باز دارد.

یک روز دشمنان خوش خط و خال این ملت می گفتند که صنعت هسته ای را برای چه می خواهید؟ شما که نفت دارید! یک روز دیگر القاء می کنند که موشک چه دردی را از مردم دوا می کند؟! و این سخنان را به گونه ای مطرح می کنند که خیلی از افراد، در سنگر خود به خواب می روند. در حالی که این تازه اول نقشه است.

 

حضرت علی(علیه السلام) به سربازان تحت امر خود که بر اثر القای سخنان معاویه در سنگر خود به خواب رفته و عافیت طلب شده بود؛ می فرماید: «من نام لم ینم عنه؛ اگر تو (در سنگر خوت) خوابیدی فکر نکن او(دشمن) نیز خوابیده است.»[۱]

 

اگر ما سخنان اغوا کننده دشمنان را پذیرفته بودیم؛ حالا نه خبری از صنعت هسته ای بود و نه موشکی (هر چند با ترفندهایی؛ ما را به میز مذاکره کشاندند و وسایل خواب ما را فراهم کردند).

اما در صنعت موشکی کاری از پیش نبردند و الحمدالله هر روز ما قوی تر شدیم. اگر ما توانستیم ملوانان آمریکایی را در بحبوحه مذاکرات هسته ای به دام بیندازیم؛ به پشتوانه بیداری سربازان دلاور کشور در سنگر خودی بود. به عبارت دیگر، دشمنان پیش خود فکر کردند: ما که حالا آنها را به خواب(مذاکره) زدیم؛ برویم و به سنگرهای دیگرشان هم سر بزنیم شاید خوابیده باشند؛ اما…

مردان مجاهدِ اقتدا کننده به مولی الموحدین علی (علیه السلام) و سربازات تحت فرمان سیدعلی(حفظه الله) لحظه ای هم نمی خوابند و برای قوی تر شدن انقلاب و نظام ، تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

پی نوشت

۱ــ شرح نهج البلاغه لابن أبی الحدید ؛ ج‏۱۷ ؛ ص۲۲۵

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false