×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نباید در مسیر قوی شدن از برچسب ها بترسیم

بر کمتر انسان منصف و آگاهی پوشیده است که دشمنان انقلاب اسلامی از ایران و جبهه مقاومت واهمه دارند؛ اما سعی دارند که آن ها را محور شرارت و از این سخنان بی پایه و اساس قرار دهند. به این بهانه نباید در مقابل زیاده خواهی های آن ها تسلیم شده و دست از قوی شدن برداریم.

شاید کسانی فکر کنند که اگر ما بر توان موشکی خود اصرار نورزیم و سخنان غربی ها را در این باب گوش کنیم(محدود کردن توان موشکی)؛ همه چیز گل و بلبل خواهد شد و دیگر به ما برچسب افراط گرایی و محور شرارت بودن نخواهند زد. البته ای کاش این گونه بود اما این یک سراب است که هیچ گونه مصداق خارجی ندارد.

قرآن در آیه ۲۱۷ بقره ی فرماید: «وَ لا یَزالُونَ یُقاتِلُونَکُمْ حَتَّى یَرُدُّوکُمْ عَنْ دینِکُمْ إِنِ اسْتَطاعُوا؛ و مشرکان، پیوسته با شما مى‏ جنگند، تا اگر بتوانند شما را از آیینتان برگردانند.»[۱] البته منظور از جنگ مشرکان با مسلمانان(جبهه مقاومت) جنگ نظامی نیست؛ بلکه در قالب های مختلف(اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و…) است.

پیام این آیه روشن و گویاست و بر کمتر کسی پوشیده است. مصداق خارجی نیز دارد. متاسفانه کشورهای عرب منطقه که با آمریکا یکی هستند؛ و حتی به اشاره آمریکا برای رژیم صهیونیستی، خوش رقصی می کنند؛ رفتار آمریکا با آن ها تغییر کرده است؟ خیر بلکه آمریکا از آن ها به عنوان گاو شیرده نام می برد(این یک توهین آشکار است اما حیف…).

بنابراین باید قوی باشیم و به بهانه صلح طلب بودن و برچسب نخوردن، از قوی شدن خود دست برنداریم. زیرا که می دانیم پشت این خط و خال غربی ها، همان گاو شیرده شدن است.

 

طبیعی است که هر چه ما در مقابل آنها قوی باشیم؛ آن ها بر علیه ما جوسازی می کنند. اما راه به جایی نمی برند.

 

به همین دلیل است که سپاه پاسداران عزیز و حزب الله قهرمان را جز گروه های تروریستی قرار می دهند.

 

پی نوشت

۱ــ بقره/۲۱۷

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false