×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سرداری که چهلمش، بیست و دو بهمن امسال را حماسی تر خواهد کرد

بیست و دوم بهمن امسال همزمان با چهلم شهادت سردار سلیمانی است. دلاور مردی که به اذن الله به ما جرات طوفان بخشید و قدم های ملت ایران را در این روز، ثبات بیشتری بخشید.

 

سردار سلیمانی از دلاور مردانی بود که برای قوی شدن انقلاب، دشت ها و کوه ها و میدان های جنگ را پشت سر گذاشت، و اینک با مجاهدت او، جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزامی کنیم.

 

اگر ملت ایران یک روز را به خیابان ها می آیند و مرگ بر آمریکا می گویند و این آیه از قرآن را عینیت می بخشند: «وَ لا یَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغیظُ الْکُفَّار…؛ و هیچ گامى که موجب خشم کافران مى‏ شود برنمى‏ دارند…»[۱] و بدین ترتیب باعث قوی شدن ایران می شوند؛ سردار سلیمانی که عمری در مقابل نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آن ها ایستاد؛ چقدر ایران را قوت بخشیده و چقدر  دشمنان را به خشم آورده است؟ خدا می داند.

 

دشمنان نیز  خوب می دانند که چقدر  زنرال سلیمانی(به تعبیر آن ها) از آن ها زهر چشم گرفت و هیمنه دروغین آن ها را در هم شکست.

بی تردید با شهادت آن سردار همیشه در میدان، به تعبیر مقام معظم رهبری راه او متوقف نمی شود، و ایران اسلامی با قوت هر چه بیشتر بر سر دشمنان خبیث خود خواهد کوبید(چه با مشت های گره کرده و چه با موشک).

 

پی نوشت

۱ــــ توبه/۱۲۰

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false