×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تخریب کن، تحقیر کن، حکومت کن، چه سیاست مزورانه ای

همواره بین طاغوت های زمان یک نوع رابطه ای هست. دولت آمریکا که نماد استکبار است کارهای سردمدارانش(مخصوصا ترامپ) با طاغوتی مثل فرعون در اغفال توده ها همخوانی دارد.

 

خداوند در قرآن در باره فرعون می فرماید: «إِنَّ فِرْعَوْنَ‏ عَلا فِی الْأَرْضِ وَ جَعَلَ أَهْلَها شِیَعاً یَسْتَضْعِفُ طائِفَهً مِنْهُمْ یُذَبِّحُ أَبْناءَهُمْ وَ یَسْتَحْیی‏ نِساءَهُمْ؛ همانا فرعون [در سرزمین مصر] برترى ‏جویى و سرکشى کرد و مردمش را گروه‏ گروه ساخت، در حالى که گروهى از آنان را ناتوان و زبون گرفت، پسرانشان را سر مى‏ برید، و زنانشان را [براى بیگارى گرفتن‏] زنده مى ‏گذاشت.»[۱]

این آیه می گوید که شعار فرعون، تفرقه بینداز و تخریب و تحقیر کن و بعد حکومت کن، بود. همان شعار روباه مکار استعمار(انگلیس). دولت آمریکا نیز سیاستش همین گونه است. آمار جنگ ها و کشت و کشتارهای آمریکا مثنوی هزار من کاغذ می شود. و اینک ترامپ را می بینیم که با غرور و تکبر شیطانی با همه دولت ها سخن می گوید(اروپا، چین، روسیه و…) .و البته در این میان دولت های مسلمان با تحقیر بیشتری از سوی سردمداران آمریکا مواجه می شوند و متاسفانه با قبول کردن تحقیر ترامپ(گاو شیرده) از سوی برخی کشورهای  منطقه، این عنصر شیطانی(ترامپ) هر روز گستاخ تر می شود.

نکته: البته همان گونه که فرعون په تاریخ پیوست؛ فرعون حال حاضر  آمریکا نیز به تاریخ می پیوندند. آخرش ظلم های فرعون، دامن او را گرفت و با افرادش در دریا غرق شد. افرادی که کمک کار ظالمی مثل فرعون بودند تا او، پسران مردم را سر ببرد و زنان مردم را به کنیزی بگیرد. حالا خودشان غرق شدند تا زنانشان بیوه بمانند و شاید به انتقام کارهای شوهرانشان، به کنیزی برده شوند. «فَأَخَذَهُمُ اللَّهُ بِذُنُوبِهِمْ؛ پس خدا آن ها را به سزای گناهانشان گرفت.»[۱] آمریکا نیز به شرط ایستادگی ملت ها از جمله ملت های مسلمان(جبهه مقاومت)، روز به روز به سرنوشت محتوم خود نزدیک می شود(اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم). انشاءالله.

 

 

پی نوشت

 

۱ــ قصص/۴

 

۲ــ آل عمران/۱۱

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false