×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شعاری برای اعتلا و پیشرفت کشور

شکی نیست که انقلاب اسلامی ایران علیرغم جنگ و تحریم و مشکلات دیگر، فعل ما می توانیم را صرف کرد و راه خود را به سمت اعتلا و پیشرفت ادامه داد.

رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم در باره اصل ما می توانیم فرمود: «مدیریّت های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما می توانیم» که امام بزرگوار به همه ی ما آموخت، ایران را به عزّت و پیشرفت در همه ی عرصه ها رسانید.»

بدون شک این توانستن، در مرحله اول با عنایت خدای بزرگ و معصومین(علیهم السلام) و در مرحله بعد با پشتکار و همت ملت ایران و جوانان و نخبگان این سرزمین همیشه عزیز حاصل شد.

پیشرفت های شگرف ایران در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب، چشم جهانیان را خیره کرد و این حدیث گران سنگ امام علی(علیه السلام) را برای همگان مجسم ساخت. آن حضرت می فرماید: «مَنْ رَقَى دَرَجَاتِ الْهِمَمِ عَظَّمَتْهُ الْأُمَم؛ هر که بر نردبان همت ها بالا رود ، ملت ها او را بزرگ دارند.»[۱]

ورود نخبگان و جوانان ایرانی در عرصه های مختلف، باعث تحسین و حیرت دوست و دشمن شد؛ و به همین خاطر دشمنان قسم خورده راهی جز مذاکره با ایران نمی دیدند. مع الاسف این تحسن و حیرت، بر اثر بی تدبیری مسولان، ناکام ماند و هنوز که هنوز است بعد از ماه ها منتظر اروپا هستیم ولی از اروپا، آبی برای ما گرم نمی شود که نمی شود.

خدا رحمت کند شهیدان هسته ای و دیگر شهیدان دلاور این مرز و بوم را(در عرصه های مختلف) که اصل ما می توانیم را به مرحله ی ظهور رساندند.

ما با اتکا به خدای متعال و پشتکار دانشمندان جوان خود می توانیم اصل ما می توانیم را در عرصه هایی که با آسیب مواجه هستیم(اقتصاد و…) جاری کنیم و همچنان دشمنان را انگشت به دهان نگه داریم.

پی نوشت

۱ــ  تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص ۴۴۸

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false