×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انقلابی میانه رو، اما متهم به خشونت طلبی

همواره در طول این چهل سال انقلاب اسلامی، دشمنان مستکبر برچسب خشونت طلبی را به انقلاب زده و ایران هراسی را دامن می زنند؛ در حالی که واقعیت چیز دیگریست و به فرموده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم: «انقلاب اسلامی ملّت ایران، در هیچ معرکه ای حتّی با آمریکا و صدّام، گلوله ی اوّل را شلّیک نکرده و در همه ی موارد، پس از حمله ی دشمن از خود دفاع کرده و البتّه ضربت متقابل را محکم فرود آورده است. این انقلاب از آغاز تا امروز نه بی رحم و خون ریز بوده و نه منفعل و مردّد.»

این که رهبر معظم، انقلاب را بی رحم و خونریز، و منفعل و مردد نمی داند، حاکی از رویه عقلانی و معتدل انقلاب است که باید همه ملت های مسلمان از جمله ملت ما، آن را سرلوحه کار خود قرار دهد. «جعَلْناکُمْ أُمَّهً وَسَطاً لِتَکُونُوا شُهَداءَ عَلَى النَّاس؛ شما را امتى میانه [ومعتدل و پیراسته از افراط و تفریط] قرار دادیم تا [در ایمان، عمل، درستى و راستى‏] بر مردم گواه باشید.»[۱]

این رویه معتدل انقلاب در جنگ و صلح، باید در سطح دنیا تبلیغ شود. امروزه دشمنان انقلاب سخت در تکاپو هستند که انقلاب و ایران را خشن جلوه دهند و از گرایش ملت های دیگر به انقلاب اسلامی بکاهند.

آمریکا با ایجاد داعش، سعی در تعمیم خشونت طلبی به کل مسلمانان، مخصوصا به ایران و انقلاب آن را دارد.

ایران هراسی یکی از برنامه های حساب شده دشمنان اسلام و ایران است. آن ها بدین منظور غوغای «ایران می خواهد بمب هسته ای بسازد» را به راه انداخته اند؛ در حالی که خودشان هم می دانند که دروغ می گویند.

سخن آخر این که انقلاب اسلامی به زعم دشمنان، اهل خشونت نیست و هیچ جنگی را شروع نکرده است؛ اما در مقام دفاع از خود نیز مصمم است. رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، این رویه عقلایی و اعتدالی انقلاب را مد نظر قرار دادند تا ملت ایران و نسل جوان در دام نقشه های اسلام هراسانه دشمنان قرار نگیرند.

پی نوشت
۱ـــ بقره/۱۴۳

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false