×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قوت اطلاعات ایران ؛ عنایت امام زمان(علیه السلام)

بعد از حادثه تروریستی شاهچراغ، قطعا دشمنان مستکبر و معاند در رسانه های خود به زعم باطل خود نسبت به ضعف اطلاعاتی ایران خواهند پرداخت. در داخل هم ممکن است بعضی افراد ناآگاه تحت تاثیر این دروغ پردازی ها قرار بگیرند. در حالی که اطلاعات ایران الحمدالله عملکرد بسیار خوبی داشته و دارد. بدون شک حمایت امام زمان (عج) از سربازان گمنامش در این موفقیت، حرف اول را می زند.
قوت اطلاعات ایران بر کمتر فرد مطلعی پوشیده است. بی گمان این قوت و بالندگی، حاصل عنایت خداوند و اهل بیت معصومش به امت شیعه است. وگرنه این عنایت نبود، بدون شک دشمنان قسم خورده و کینه توز و مستکبر، لحظه ای به ما فرصت عرض اندام نمی دادند. اتفاقا حدیثی به همین مضمون از امام زمان(علیه السلام) نقل شده است.«إِنَّا غَیْرُ مُهْمِلِینَ لِمُرَاعَاتِکُمْ وَ لَا نَاسِینَ لِذِکْرِکُمْ وَ لَوْ لَا ذَلِکَ لَنَزَلَ بِکُمُ اللَّأْوَاءُ وَ اصْطَلَمَکُمُ الْأَعْدَاءُ؛ ما در رسیدگى و سرپرستى شما کوتاهى و اهمال نکرده و یاد شما را از خاطر نبرده ایم که اگر جز این بود، دشوارى ها و مصیبت ها بر شما فرود مى آمد و دشمنان شما را ریشه کن مى نمودند.[۱]

اگر عنایت مهدی موعود(علیه السلام) نبود، طبیعی بود ایران در مقابل دهها مورد خرابکاری سالیانه، توسط دشمنان تا بن دندان مسلح، مغلوب می گشت.[۲] مثلا همین حادثه تروریستی شاهچراغ، ابعاد دیگری نیز دارد که چه بسا خطرناکتر از خود حادثه باشد. اشراف اطلاعاتی ایران بر ابعاد حادثه، در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه به سمع ملت ایران رسید.[۳]

نکته مهم: طبیعی است که سازمان اطلاعات ایران نیز مانند هر سازمان و نهادی دیگر، ضعف هایی هم داشته باشد. مثل یک تیم فوتبال که خیلی قدر است، اما اینگونه نیست که همواره گل نخورد.

سخن آخر اینکه؛ قوت اطلاعات ایران بر کمتر فرد مطلعی پوشیده است. این قوت اطلاعات ایران در سایه عنایت امام زمان اراوحنا له الفداء است.

پی نوشت ها
۱- احتجاج على أهل اللجاج، طبرسى، چاپ: اول‏، ج ‏۲، ص ۴۹۷٫
۲- عملکرد یکساله وزارت اطلاعات

۳- بیانیه تبیینی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false