×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مجازات خناسان منطقه ای حادثه شاهچراغ ؛ قطع بازوان استکبار

خدا رحمت کند سردار سیمانی دلاور را که خطاب به رییس جمهور مستکبر گفت که این جنگ را شما شروع می کنید اما پایانش را ما ترسیم می کنیم. حالا با خط و نشان کشیدن سپاه پاسداران برای مجازات از عاملان این حادثه غم انگیز،  بیشتر به کلام آن سردار شهید ضد تکفیری پی می بریم.

همچنین بیانیه توییتری سپاه بر مجازات خناسان منطقه ای حادثه شاهچراغ تاکید کرد.[۱] اینکه سپاه پاسداران بر مجازات خناسان منطق ای حادثه شاهچراغ و دشمنان پیرامونی تاکید دارد، انسان را به یاد آیه ای از قرآن می اندازد که مجازات کافران نزدیکتر را گوشزد می نماید: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُوا فِیکُمْ غِلْظَهً؛ اى کسانى‌که ایمان آورده‌اید! با کسانى از کفّار که نزدیک شمایند بجنگید. باید آنان در شما خشونت و صلابت بیابند.»[۲] اگر چه این آیه در مقام مجازات دشمنان غیر مسلمان است، اما می شود این برداشت را از آیه هم داشت که گر چه جمهوری اسلامی می داند که بیشترین بهره برداری را از  این حادثه ، مستکبران عالم(آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی) می برند اما ابتدا باید به مجازات خناسان منطقه ای حادثه شاهچراغ بپردازد. زیرا که این عوامل منطقه ای، بازوان مستکبران و دشمنان قسم خورده ایران در منطقه هستند.

نکته: شاید افرد کم اطلاعی، در حرف حاج قاسم و امثال ایشان در شکشت دشمن تشکیک کنند؛ اما به فضل خدا و با این جواب های دندان شکن سپاه پاسداران به عوامل منطقه ای، حساب کار، دست دشمنان مستکبر می آید و آنها هر از گاهی مجبور به اعتراف به قدرت ایران و پشتیبانی از عوامل منطقه ای می شوند. اعترافی که ضعف آنها را بیش از پیش نمایان می سازد. زیرا بجز پشتیبانی از عومل مزدور داخلی و منطقه ای(گروه های تروریستی)  کاری از دست های ناپاکشان بر نمی آید.

سخن آخر اینکه؛ سپاه پاسداران وعده انتقام از خناسان منطقه ای حادثه شاهچراغ داد. وعده ای که انشاءالله در آینده نزدیک به وقوع می پیوندد و با محاق رفتن این دشمنان منطقه ای، حساب کار،  دست آمریکا و اروپا و دشمنان مستکبر دیگر خواهد آمد.
افق روبرو را باید دید. افقی که ما را به شکست مستکبران امیدوارتر می کند…

پی نوشت ها

۱- ایران باید مثل یمن و سودان شود! / سپاه پاسخ داد

۲- توبه، آیه۱۲۳٫

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد