×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مگر می شود کسی یمانی باشد و با دشمنان حضرت نجنگد؟

معمولا انسان های شیاد و  فرصت طلب در کارهای خود می لنگند و با کوچک ترین تاملی، اشکالات آن ها مشخص می شود. هر چند آن اشکالات را بر نمی تابند. یکی از کسانی که اشتباهات فاحشی دارد جریان احمد الحسن یمانی است که طبق ادعای خودش محکوم است.

احمد الحسن ادعا دارد که یمانی است؛ در حالی که یمانی در آخرالزمان با سفیانی می جنگد.[۱] اما جریان احمد الحسن نه تنها با سفیانی های زمان (داعش یا آل سعود یا رژیم صهیونیستی) نجنگیده؛ بلکه کوچک ترین مزاحمتی هم برای آنان فراهم نکرره است.

احمد الحسن در زمانی ادعای خود را ظاهر کرد که داعش، شهرهای عراق را یکی پس از دیگری اشغال می کرد و می رفت که حرم اهل بیت (علیهم السلام) را نعوذبالله تخریب کند. با این وجود اما جریان یمانی، کاری به کار این ها نداشت. گویا که از جریان داعش و کشت و کشتار هموطنان عراقی خویش، و جنایات دیگر (که وحشیانه و ددمنشانه بود)کاملا بی خبر بود.

واقعیت این است که جریان یمانی، در راستای اهداف دشمنان اسلام (و شاید مهره آنها) است و تفرقه و تشتت در میان شیعیان را دنبال می کند. «وَ إِذَا لَقُواْ الَّذِینَ ءَامَنُواْ قَالُواْ ءَامَنَّا وَ إِذَا خَلَوْاْ إِلىَ‏ شَیَاطِینِهِمْ قَالُواْ إِنَّا مَعَکُمْ إِنَّمَا نحَنُ مُسْتهَزِءُونَ؛ و چون با کسانى که ایمان آورده اند روبه ‏رو شوند، گویند: «ایمان آورده ‏ایم.» و هنگامى که با شیطان ‏هاى خود (سران کفر و نفاقق) خلوت کنند، گویند: «البته ما با شما هستیم، ما فقط آن ها ریشخند مى کنیم.»[۲]

بعید است کسی که مدعی نیابت امام زمان (علیه السلام) است و باید مثل امام زمان (علیه السلام) به فکر عزت و برتری اسلام و مسلمین باشد؛ چشم خود را بر روی کشتار مسلمانان ببندد و تنها به اهداف تفرقه افکنانه خود فکر کند.

 

 

پی  نوشت

۱ـــ بحارالانوار، ج۵۲، ص۲۴۵

 

۲ــ بقره/۱۴

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false