×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مدعی یمانی، بدل در مقابل حقیقت

بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از آنجا که رهبران ایران اسلامی از ذریه سادات بودند، دشمنان قسم خورده به این فکر افتادند که برای تخریب چهره رهبران ایران، کسانی را به اسم سید در مقابل ایشان قرار دهند. جریان یمانی نمونه این مقابله است.

حکایت فوق را نیز فرعون گردنکش در مقابل حضرت موسی (علیه السلام) به وجود آورد. به بیان دیگر، در مقابل پیامبر خدا و معجزه او، ساحران را قرار داد تا مردم با دیدن عمل ظاهری هر دو، در حقانیت حضرت موسی (علیه السلام) شک کنند. در حالی که حضرت موسی(علیه السلام) بر حق بود و ساحران بدل. «فَلَمَّا أَلْقَوْاْ قَالَ مُوسىَ‏ مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لَا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ؛ آن گاه که ساحران بساط جادو انداختند، موسى گفت: خدا البته سحر شما را باطل خواهد کرد، که خدا هرگز عمل مفسدان را اصلاح نکند.»[۱]

دشمن برای مقابله با رهبر ایران (سید علی)، گاهی یک سید را علم می کند که مخالف ایشان باشد(جریان شیرازی) و گاهی کسی را به دروغ به عنوان سید علم می کند (جریان یمانی) تا مردم در حقانیت رهبر انقلاب شک کنند.

از یاد نمی بریم تا چند سال پیش در مسجد نوری عراق(موصل) سرکرده داعش که متاسفانه یک سید بود (و شاید او را به اسم سید جا زده باشند) سخنرانی می کرد و سربازان خشن و بی رحم داعش را به جان و مال مردم می انداخت، که الحمدالله با  دلاوری سردار جاودانی اسلام سردار سلیمانی و همرزمان قهرمان او، دولت به اصطلاح اسلامی او از هم پاشید.

نکته مهم: در آیه فوق موسی کلیم الله به ساحران فرمود که خدا شما را یاری نمی کند. ما نیز باید بدانیم که خداوند کسانی را که در مقابل رهبران ایران قرار بگیرند؛ یاری نمی کند. زیرا آن ها از طرف دشمنان قسم خورده و کینه توز اسلام، حمایت می شوند.

 

پی  نوشت

۱ــ یونس/۸۱

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false