×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بسیج مبارزه با کروونا؛ تبدیل تهدید به فرصت

مقام معظم رهبری، بسیج ملی مبارزه با کرونا را، تبدیل تهدید به فرصت دانستند. مردم نیز باید در این ایام(ایام عید) با مسافرت نداشتن و ماندن در خانه، این فرصت را تکمیل تر کنند.

پس از بروز ویروس کرونا در ایران، همت های بالایی در کشور به وجود آمد تا ویروس کرونا را شکست دهند. همت هایی که با سیستم خود ارزیابی کرونایی، در پی کنترل این ویروس منحوس هستند، همت هایی که دنیا را به تحسین واداشتند. «مَنْ رَقَى دَرَجَاتِ الْهِمَمِ عَظَّمَتْهُ الْأُمَم؛ هر که بر نردبان همت ها بالا رود ، ملت ها او را بزرگ دارند.»[۱]

همت سپاه و بسیج و ارتش ومدافعان سلامت برای کنترل ویروس کرونا، برگ زرینی از همت ایرانی را به نمایش گذاشت. در این شرایط که رژیم آمریکا تحریم های ظالمانه و ضد انسانی بر ضد ملت ایران وضع کرده است؛ این شور و حماسه و فداکاری می تواند خنثی کننده تحریم های آن رژیم قلدر باشد.

نکته مهم: رژیم آمریکا همواره خود را طرفدار ملت ایران می داند و سعی در بزرگنمایی این دروغ دارد. از یاد ملت ایران نمی رود که اوباما، عید را به ملت ایران تبریک گفت. در حالی که از هیچ خباثتی علیه ملت ایران دریغ نورزید و اینک ترامپ پلید، همان راه را ادامه می دهد.

نکته مهم: چنان که قبلا نیز گفتیم؛ مردم باید با ماندن در خانه و نرفتن به مسافرت در ایام عید، در قطع کردن زنجیره منحوس کرونا، مبارزان در این مسیر(بسیج مبارزه با کرونا) را یاری کنند.

 

پی نوشت

۱ــ  تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص ۴۴۸ ، ح ۱۰۲۷۰

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false