×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت ۶۰ موکب در مرز مهران برای خدمت رسانی به زوار

دبیر کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام با بیان اینکه ۱۹۵ موکب در استان ایلام مجوز فعالیت دریافت کرده اند، گفت: در ایام اربعین حسینی بیش از ۶۰ موکب در پایانه مرزی مهران فعالیت خواهند داشت.

به گزارش ایلام بیدار، دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام، در نشست ستاد اربعین حسینی در مهران با حضور استاندار البرز، اظهار کرد: تا کنون ۱۹۵ پروانه و مجوز فعالیت برای برپایی موکب در نقاط مختلف استان صادر شده است.

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با بیان اینکه  در شهرستان ایلام ۵۹ موکب و در شهرستان مهران نیز ۵۹ موکب در راستای خدمات رسانی به زوار فعالیت خواهند کرد، افزود: همچنین از استان های مختلف کشور نیز در مرز و پایانه مرزی مهران موکب هایی دایر می شود که از استان تهران ۱۳ موکب، استان اصفهان ۳ موکب، خراسان جنوبی ۳ موکب و سایر استان ها نیز موکب هایی را دایر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در مرز مهران ۶۰ موک فعالیت خواهند داشت، ابراز کرد: این موکب ها از طریق کمیته مشارکت های مردمی مورد حمایت از طریق اختصاص اقلام مورد نیاز قرار خواهند گرفت.

دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام، یادآور شد: فعالیت موکب ها  در مرز مهران به مرور زمان در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

چراغی پور خاطرنشان کرد:  صدور کارت تردد برای خادمان مواکب یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

منبع خبر :
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false