×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
عامل تروریستی حادثه تلخ شاهچراغ ، داعشیٍٍٍِِِِِِِِِِِِِِ مورد حمایت مستکبران

چنانکه می دانیم عامل تروریستی حادثه تلخ شاهچراغ ، یک داعشی بود. این حادثه نشان داد که اگر سردار سلیمانی و همرزمانش،  به عمر حکومت این شجره خبیثه پایان نمی دادند، چه نقشه های پلیدی که برای ایران عزیز نکشیده بودند. همین نکته را سید حسن نصرالله بعد از حادثه شیراز، یادآوری کرد.[۱]
آری اگر سردار سلیمانی نبود…
خدا رحمت کند آن سردار آسمانی را که با عزمی راسخ به سوریه رفت و با فرماندهی عالی خود، تکفیری های تا بن دندان مسلح را را تار و مار کرد و پشتیبانان مستکبر آنها (آمریکا و غرب) و نیز مرتجع عرب را رسوا کرد.
بنابراین باید راه آن سردار عزیز آسمانی را ادامه داد و از تجربه های کشور، در آن سال ها دست نکشید و بلکه درس گرفت. همچنانکه امام صادق(علیه السلام) می فرمایند: «العاقلُ مَن وعَظَتْهُ التَّجارِبُ؛ خردمند کسى است که تجربه ها او را پند دهد.»[۱]
مدافعان حرم به سوریه رفتند تا حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) را از گزند حرامیان داعش محفوظ دارند. اگر مدافعان حرم نمی رفتند قطعا و یقینا حوادث بیشتری را در ایران شاهد بودیم. چه در حرم های امام زادگان و بقاع متبرکه و چه در کوچه و خیابان.
شاید فرد مغرض یا بی اطلاعی بگوید چون داعش از ما زخم دیده، می آید و تخریب می کند. مشابه این دروغ را در مورد آمریکای مستکبر می گویند. واقعیت این است ما چه بخواهیم و چه نخواهیم گروه های تکفیری برای مبارزه با شیعه، عزم جدی و شیطانی دارند و اینگونه نیست که اگر ما به آنها کاری نداشته باشیم، آنها به ما کاری ندارند. چون آنها دشمن اهل بیت(علیهم االسلام) و به تبع آن، دشمن شیعیان آن بزرگواران هستند.

سخن آخر؛ عامل تروریستی حادثه تلخ شاهچراغ ، یک داعشی بود.  داعشی که با حمایت آمریکای مستکبر  پدید آمد. اگر سردار سلیمانی و مدافعان حرم مانند شیر، به مبارزه این کفتارصفتان نمی رفتند و حکومت آنان را ساقط نمی کردند، معلوم نبود امروز، کشور ایران به عنوان مهد شیعه، چه حال و روزی داشت؟ چون داعش تکفیری، مخالف اهل بیت(علیهم السلام) وشیعیان ایشان است.

پی نوشت ها

  1. واکنش سید حسن نصرالله به حمله تروریستی شیراز۲- بحار الأنوار, ج۷۴، ص۱۹۶٫

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false