×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پایگاه های رژیم صهیونیستی مستکبر را در اطراف ایران ببینیم

برخی افراد مغرض یا بی اطلاع و خوشبین می گویند که مثلا ما چکار به رژیم صهیونیستی داریم که هزار کیلومتر از ما دور است؟ در حالی که این افراد، خبر ندارند و یا برایشان اهمیت ندارد که پایگاه های رژیم صهیونیستی مستکبر و معاند ایران و اسلام در کردستان عراق است. بنابراین فاصله بین ما به نصف و شاید کمتر رسیده است.

وقتی که ما شاهد پایگاه های رژیم صهیونیستی در اربیل عراق هستیم، باید بدانیم که این پایگاه ها برای رصد و ضربه زدن به ایران ماست و احساس خطر کنیم؛ وگرنه زمانی خطر را احساس می کنیم که دیگر کار از کار گذشته است. باید در این زمینه به حدیثی از حضرت علی(علیه السلام) گوش فرا دهیم که می فرماید: «من نَامَ عَنْ نُصْرَهِ وَلِیِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَهِ عَدُوِّهِ ؛ کسی که موقع یاری خواستن ولی خود، او را کمک نکند و در خواب باشد، با لگد دشمن بیدار می شود.»[۱] اشاره حضرت در این حدیث به سستی مردم کوفه در یاری رساندن به خود حضرت است. موقعی مردم بیدار شدند که معاویه حاکم شده و بقیه قضایا…
اما این قضیه برای دوران ما نیز صدق می کند. متاسفانه ما در بحث برجام، گوش به حرف رهبری ندادیم و خط قرمزهای ایشان رعایت نشد[۲] و موقعی متوجه شدیم که دشمنان جلو آمده و حتی سردار سلیمانی را به شهادت رساندند.

اما در بحث نظامی، الحمدلله، نیروهای مسلح جان بر کف ما، گوش به فرمان رهبری دارند و فارغ از تبلیغات رسانه ای دشمنان مستکبر خارجی، و دنباله های داخلی، دکترین نظامی خود را به پیش برده و پایگاه های رژیم صهیونیستی را زیر نظر دارند.
به امید باورتر شدن نظام و امور نظامی ایران.
انشاءالله.

پی نوشت ها
۱- غرر الحکم،، ص۶۳۰٫
۲- شروط رهبری رعایت می‌شد، برجام شکست نمی‌خورد/ کسی با اصل مذاکره مخالف نیست

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false