×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خوی مشترک قاتلان طلبه بسیجی آرمان علی ورودی با امریکا

کمتر کسی است که در فضای مجازی باشد و خبر شهادت طلبه بسیجی آرمان علی وردی را نشنیده باشد. اغتشاش گران از او خواسته بودند که به ارزش ها و رهبری توهین کند، و ایشان این کار را انجام نداده بود.[۱] این خوی مستکبران و ظالمان است که دیگران را بر ضد ارزش ها می شوراند. زیرا چنانکه می دانیم استکبار یعنی عناد با حق از روی غرور و تکبر[۲] ولی پیداست که این غرور و عناد با حق، بیشتر از جانب سردمداران کفر و دولت های غربی است. 

شکی نیست که عاملان قتل طلبه بسیجی، آرمان علی وردی و عوامل حادثه تروریستی شاهچراغ و تمام کسانی که با شعارهای هنجار شکنانه، و جلوگیری از کسب و کار حلال مردم، امنیت روحی و روانی جامعه را بر هم می زنند، و تمام کسانی که رو گردان از حق و حقیقت هستند، مستکبر و ظالم هستند. «وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ تَعَالَوْا یَسْتَغْفِرْ لَکُمْ رَسُولُ اللَّهِ لَوَّوْا رُءُوسَهُمْ وَرَأَیْتَهُمْ یَصُدُّونَ وَهُمْ مُسْتَکْبِرُونَ؛ و چون به ایشان گفته شود بیایید تا پیامبر خدا براى شما آمرزش بخواهد سرهاى خود را بر مى‏ گردانند و آنان را مى ‏بینى که تکبرکنان روى بر مى‏ تابند.»[۳] پیام آیه این است که منافقان مستکبر، با پیامبر  همراهی نمی کنند،  و طبیعی است که وقتی که بر ضد رسول حق هستند، لاجرم بر ضد ایشانند و چه بسا با دشمنان ایشان سر و سری دارند. کاری که اغتشاش گران نیز با سرسپردگی به دشمنان اسلام و قرآن و مستکبران عالم، و بی اعتنایی به فرامین خدا و رسولش(کشف حجاب، کشتن افراد بی گناه مثل طلبه شهید آرمان علی وردی و…) آن را دنبال می کنند.
سخن آخر؛ شهادت طلبه بسیجی آرمان علی وردی، نشان از خوی استکباری افراد اغتشاش گر دارد. این خوی ناصواب، وقتی کاملتر می شود که با مستکبران عالم مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی در تماس باشند و یا آنها در رسانه هایشان از اغتشاش گران به طور جدی حمایت کنند.

پی نوشت ها
۱– آرمان علی‌وردی؛ شهیدی که توسط داعشان داخلی کشته شد/ قاتلان شهید علی‌وردی دستگیر شدند.

۲–  ابن منظور، محمد بن مکرم، لسان العرب، ج‌۱۲، ص‌۱۳.
۳- منافقون، آیه ۵٫

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false