×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فرهنگ مستمر و  بالنده ی سردار دل ها

اگر چه دشمنان کینه توز، سردار دلاور ما را از ما گرفتد، اما  بدون شک راه و فرهنگ او ادامه دارد.

دشمنان کینه توز انقلاب نمی دانند که همفکران حاج قاسم، این آیه از قرآن را سرلوحه خود قرار داده اند: «مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً؛ از مؤمنان مردانى هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا کردند، برخى از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند] و برخى از آنان [شهادت را] انتظار مى‏ برند و هیچ تغییر و تبدیلى [در پیمانشان‏] نداده‏ اند.»[۱] سردار شهید ما تا پای جان در راه اهداف بلندش، ثابت قدم ماند، و بی تردید از همفکران خود می خواهد که راه او را ادامه دهند…

دشمنان به زعم خود فکر کردند که با شهادت سردار ضد تکفیری ایران، ترس و دلهره را بر جبهه مقاومت حاکم می کنند؛ اما وقتی که کشته های خود را جمع آوری کردند تازه فهمیدند که قضیه برعکس شده است. به بیان دیگر، آمریکا با دست خود کاری کرد که قواعد بازی به نفع ایران رقم بخورد و ایران و جبهه مقاومت ابتکار عمل را در دست بگیرند.

 

علاوه بر شکست در جبهه نظامی(عین الاسد)، جانشین سردار دل ها(سردار قاآنی) با حمایت از مقاومت علیه معامله قرن، نشان داد که راه سردار دل ها به قوت خود باقیست. همان گونه که تا سردار زنده بود، مخالف این طرح های ننگین بود.

 

نکته مهم: اکثر کشورهای دنیا برای قهرمانانشان فیلم و انیمیشن و سایر اقلام فرهنگی می سازند(و حتی به دروغ، قهرمان می سازند)؛ ما نیز باید در این باره اقدامات موثری انجام دهیم(نظیر قرار دادن عکس سردار بر روی دفتر و کیف بچه ها و….).

 

پی نوشت

 

۱ـــ احزاب/۲۳

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false