×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
او سرباز ممتاز مکتب روح الله بود

سردار سلیمانی کسی بود که در مقابل دشمنان سرسخت و در مقابل خودی ها متواضع و مهربان بود. این سردار دلاور، این روحیه را از مکتب امام راحل درس گرفته بود و سرباز ممتاز مکتب ایشان محسوب می گردید.

سردار سلیمانی کسی بود که این آیه از قرآن را عمل نمود: «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَماءُ بینَهُم؛ محمد (صلی الله علیه و آله) فرستاده خداست؛ و کسانى که با او هستند در برابر کفار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند.»[۱]

خدا رحمت کند بنیان گذار انقلاب را که همواره بر برادری در میان مسلمانان تاکید می کردند(مسئله فلسطین و لبنان و…) و متعاقبا خطر رژیم سفاک صهیونیستی را گوشزد می فرمودند.

 

سردار سیمانی همان گفته های امام راحل را ادامه داد و به فضل خدا توانست آن ها را تا حدود زیادی جامه عمل بپوشاند. دلاوری های ایشان و نقش او در لبنان را همه شنیده اند. کمک های این سردار دلاور در جنگ ۲۲ روزه عزه، هیچ گاه از یاد مجاهدان فلسطینی نمی رود.[۲] این سردار دلاور در جبهه سوریه نیز همین گونه عمل کرد و با پرورش مجاهدانی برادر(از ملیت های مختلف) و سرسخت در مقابل داعش و پشتیبانان غربی آن ها، داعش را از پا درآورد و رژیم غاصب را منفعل کرد.

همان گونه که سردار سلیمانی راه و سیره امام و شهداء را ادامه داد؛ قطعا کسانی هستند که راه او را با قوت ادامه دهند.

 

پی نوشت

۱ــ فتح/۲۹

 

۲ ـــ کلیک کنید

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false