×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
الحمدالله به این ترقی، کجا بودیم و به کجا رسیدیم!

الحمدالله با رشادت و مقاومت حاج قاسم ها و تهرانی مقدم ها، ایران اسلامی به جایگاهی رسیده است که علاوه بر قدرت نظامی، نفوذ منطقه ای نیز دارد.

 

زمانی بود که ایران در جنگ تحمیلی، تنها بود و همه دنیا در مقابل ایران بودند و علاوه بر آن، ایران باید حواسش را هم به جنوب لبنان معطوف می کرد؛ اما الحمدالله، الان حزب الله و حماس و حشد الشعبی و فاطمیون و زینبیون، جبهه مقاومت را تشکیل داده اند، وَ می روند تا انشاءالله رژیم صهیونیستی را از صفحه گیتی محو کنند.

 

چقدر این آیه، حال و احوال این روزهای جبهه مقاومت را بیان می کند: «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا وَ اذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْداءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْواناً؛ و همگى به ریسمان خدا [قرآن و اهل بیت علیهم السلام‏] چنگ زنید، و پراکنده و گروه گروه نشوید؛ و نعمت خدا را بر خود یاد کنید آن گاه که [پیش از بعثت پیامبر و نزول قرآن‏] با یکدیگر دشمن بودید، پس میان دل‏ هاى شما پیوند و الفت برقرار کرد، در نتیجه به رحمت و لطف او با هم برادر شدید.»[۱]

 

زمانی بود که متاسفانه بر اثر القای دشمنان، دو کشور شیعه ایران و عراق دشمن بودند و جنگی در گرفت و…، زمانی بین سوریه و لبنان و نیز بین گروه های مقاومت (جنگ اردوگاه ها)، تضادهایی وجود داشت. احمدالله همه این ها ختم به خیر شد و امروز در کنار هم و با تمسک به قرآن و اهل بیت (علیهم السلام)، چون شیران غرنده، عرصه را بر کفتارهای لاشخور، تنگ نموده اند.

 

این مسئله فوق را نباید دست کم گرفت و شکر زبانی و عملی آن را نیز  باید بجا آورد تا انشاءالله همچنان جبهه مقاومت، با قاطعیت و صلابت در مقابل دشمنان جرار، سربلند باشد.

 

 

پی نوشت

۱ـــ آل عمران/۱۰۳

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد