×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
عین الاسد؛ نشانه دیگری بر شکست همینه پوشالی

حمله موشکی مقتدرانه سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد آمریکایی عراق، یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است که هر روز ابعاد تازه ای از آن مشخص می شود.

هر روز که دروغگویی مقامات آمریکایی مبنی بر کشتته نشدن سربازانشان در عین الاسد، برملا می شود به همان مراتب از هیمنه پوشالی آمریکا کاسته شده، و بر غرور ملی ما افزوده می شود.

حمله به یک پایگاه آمریکایی بعد ازجنگ جهانی دوم، کم کاری نیست که از کنار آن بگذریم. این حمله شاخ آمریکا را شکست و ضعف آن ها را بیش از پیش مشخص کرد. «بَأْسُهُمْ‏ بَیْنَهُمْ شَدیدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمیعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى؛ دلاورى آنان میان خودشان شدید است [ولى از رویارویى با شما مى‏ ترسند]، آنان را متحد و هم‏دست مى‏ پندارى در حالى که دل‏هایشان پراکنده است.»[۱]

پیام این آیه این است که آمریکای جنایتکار بیش تر از آن که بر ضد ما کاری کند(تحریم و حمله نظامی و…)؛ تبلیغات و سر و صدا راه می اندازد. (جنگ روانی).

شاید اگر کشورهای دیگر این کار را انجام می دادند، به مراتب بیشتر از ما به خود افتخار می کردند و آن را تاریخی برای ملت خود به حساب می آوردند.

انشاء الله همان طور که مقام معظم رهبری، روز حمله موشکی را یوم الله دانستند؛ مردم ما نیز این حمله مقتدرانه را یوم الله قلمداد کنند و در بزرگداشت آن سعی لازم را مبذول دارند. البته اکثر مردم ایران به این حمله می بالند و اصلا منتطر این گونه واکنشی از طرف ایران بودند؛ اما دسیسه خناسان برای کمرنگ نشان دادن این شاهکار نظامی، همچنان وجود دارد.

 

پی نوشت

۱ـــ حشر/۱۴

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false