×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش جمعیت جامعه مهدی یاور؛ زمینه سازی برای ظهور،

یکی از امتیازات جامعه مهدی یاور، داشتن جمعیت جوان و با نشاط است. این سخن ممکن است با اما و اگرهای مواجه شود اما واقعیت این است که افزایش جمعیت هر کشوری، یک ظرفیت برای آن کشور است.

همان گونه که پهناور بودن کشور ما یک ظرفیت مثبت است؛ عامل جمعیتی نیز عامل مثبتی است. البته این یک بحث چالشی است و حی اگر کارشناسان ذیربط نظر دهند که افزایش جمعیت به این دلیل و آن دلیل، باید تسریع یابد؛ باز هم آنقدر تبلیغ منفی در این باره صورت گرفته است که….

جامعه مهدی یاور ما باید بداند که نه تنها مسول کییفیت و کمیت جمعیت خود است بلکه مسول کمیت و کیفیت جمعیت شییعیان خارج از ایران و مستبصران شیعه است. زیرا شیعیان خارج و مستبصران شیعه، نگاه به جامعه مهدی یاور ما خواهند کرد و کمیت و کیفیت جمعیت ما برای آن ها الگو خواهد بود.

اگر ما نگاهی به گسترش اسلام در جهان بیندازیم؛ متوجه خواهیم شد که بخش مهمی از رشد اسلام، مرهون افزایش جمعیت مسلمنان و تازه مسلمانان است. از طرف دیگر بنا بر اعتقاد ما، مهدی موعود(علیه السلام) می آید و اسلام را در سراسر جهان حاکم می کند. «هُوَ الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى‏ وَ دینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ‏؛ او کسى است که پیامبر خود را با هدایت و دین حق فرستاده است تا آن را بر همگى ادیان چیره سازد، هر چند مشرکان ناخوش دارند.»[۱]

حاکم شدن اسلام بر جهان، فقط با قیام قهریه حضرت که نیست؛ خیلی از کشورهای اروپایی، متاثر از جمعیت مسلمان و شیعه هستند؛ اینان نیز انشاءالله تسهیل کننده حاکمیت اسلام بر جهان توسط صاحب الامر هستند.

بنابراین رشد جمعیت جامعه مهدی یاور ما می تواند الگویی برای شیعیان ایرانی و غیر ایرانی در خارج، و نیز مستبصران شیعه باشد. همه این عوامل می تواند انشاءالله زمینه ساز ظهور باشد و به حاکم شدن زودتر اسلام بر جهان کمک کند.

پی نوشت

۱ــ صف/

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false