×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آمریکا، مستبد فرعونی  در کشت و کشتار و تجاوز

یکی از نشانه های فرعونیان که در وجود سردمداران آمریکاست؛ کشت و کشتار و تجاوز است. این کشور با تحمیل جنگ به کشورهای دیگر، برتری ظاهری و ننگین خود را بر آنها تحمیل می کند.
در قرآن در باره هم مسلکان آمریکا یعنی فرعونیان می خوانیم: «وَإِذۡ نَجَّیۡنَٰکُم مِّنۡ ءَالِ فِرۡعَوۡنَ یَسُومُونَکُمۡ سُوٓءَ ٱلۡعَذَابِ یُذَبِّحُونَ أَبۡنَآءَکُمۡ وَیَسۡتَحۡیُونَ نِسَآءَکُمۡۚ؛ و (به یاد آرید) هنگامى که شما را از (چنگال) فرعونیان نجات دادیم که بدترین شکنجه را بر شما تحمیل مى کردند، پسران شما را دسته جمعى سر مى بریدند و زن هاى شما را زنده نگه مى داشتند.»[۱] خدا نکند ملتی گرفتار شکنجه هایی شود که در آیه شریفه به آن اشاره شده است.

باید بدانیم که سربازان شیطان صفت آمریکایی در هر کشوری که وارد می شوند؛ به اعمال شنیع و شیطانی دست می زنند، که قلم از نوشتن آن شرم دارد.
باید بدانیم که علت تبعید امام به ترکیه، مخالفت با قانون ننگین کاپیتولاسیون بود که توسط عمال شاه بر ملت ایران تحمیل شد.[۲]
اینک ملت ایران همان راهی که امام خمینی(رحمت الله علیه) پیش پایش قرار داد، با افتخار می پیماید. از این روست که دولت آمریکا با ایران سربلند، دشمن است.
نکته تاسف بار: با وجود این همه جنگ و کشتار توسط آمریکا، و حمایت و همراهی کشورهای غربی با آن کشور، اما فریاد حقوق بشر سردمداران جنایت کار این کشور، بلند است، و از این اهرم برای فشار بر کشورهای دیگراسفاده کرده و آنا را به نقض حقوق بشر متهم می کند. مخصوصا کشور عزیز ما ایران که دائم برچسب نقض حقوق بشر از طرف غرب، به بهانه های مختلف به او زده می شود؛ در حالی که کارنامه سیاه آن کشورها مملو از نقض حقوق بشر است.[۳]

البته دولت مستکبر آمریکا و کشورهای سخنگوی او مثل کانادا، با اتهام زنی به ایران کاری از پیش نخواهند برد.
در اینجا باید گفت: بگذار قورباغه ها مدام  قور قور کنند.
پی نوشت ها
۱- بقره، آیه۴۹٫
۲- ۴ آبان؛ سالروز اعتراض امام (ره) به احیای کاپیتولاسیون در ایران

۳- کانادا باید در جایگاه پاسخگویی به نقض حقوق بشر قرار گیرد

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false