×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
صبر و استقامت ملت ایران ، خنثی کننده فتنه مستکبران

دوستی تعریف می کرد که یک روز که در صحرا بودم، چند سگ که پشت سر هم می آمدند، به من حمله کردند. من سنگی به طرف اولین سگ، پرتاب کردم. آن حیوان زبان بسته به طرف سگ های دیگر که پشت سر او در حرکت بودند، برگشت و بقیه را نیز به برگشتن دعوت کرد. این داستان، خیلی به وضعیت امروز ایران و آمریکای مستکبر شباهت دارد. آمریکایی که فتنه های شکست خورده زیادی در حق ملت ایران انجام داده است.

واقعیت این است که اگر دشمنان مستکبر ایران، در طول سالیان متمادی پس از انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی برای ضربه زدن به ایران دریغ نورزیده اند؛ اما به فضل خدا  با صبر و استقامت  ملت ایران،  کاری از پیش نبرده و نخواهند برد. «وَ إِنْ تَصْبِرُوا وَ تَتَّقُوا لا یَضُرُّکمْ کیْدُهُمْ شَیْئاً؛ اگر (در برابر کینه توزی های آنها)صبر کنید، و پرهیزگار و خویشتندار باشید، آنان نمی توانند (به وسیلۀ نقشه های خائنانۀ خود) به شما لطمه ای وارد کنند.»[۱] چنانکه در این آیه نیز به صراحت عنوان شده، صبر و استقامت، نقش کلیدی را در مواجهه با توطئه های دشمنان دارد. سالهاست این دو مولفه را ملت ایران به خوبی برای خود نهادینه کرده است.

ما شاهد هستیم که هر چند سال، یک فتنه در گوشه گوشه ی کشور، توسط دشمنان کلید می خورد، اما به فضل خدا، شاهد فتنه های شکست خورده دشمنان هستیم. همین فتنه ی اخیر که به بهانه حمایت از یک دختر به وقوع پیوست و خسارتی به بار آورد، شاهد مثال ماست.

خداوندا، صبر و استقامت ملت ایران را در برابر فتنه های دشمنان قسم خورده، تقویت بفرما!
آمین.

پی نوشت
۱- آل عمران، آیه۱۲۰٫

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false