×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
کشور مسقل بجز با ایستادگی در برابر مستکبران ، معنا ندارد

در دنیای امروز کشوری که بخواهد کشور مستقل باشد، بجز با ایستادگی در برابر مستکبران، راه دیگری برای او متصور نیست. ایران عزیز اسلامی نیز با توجه آموزه های دینی همین رویه را در پیش گرفته است.

برای امت اسلامی که مسلمان هستند، قرآن یک دستور حیاتی می دهد: «محمد رسول الله و الذین معه اشدّآء علی الکفّار رحمآء بینهم؛ محمد(صلی الله علیه و آله) رسول خداست و پیروان او با کفار، سرسخت و با یکدیگر مهربان هستند.»[۱] در راستای همین آیه شریفه بود که امت اسلام، بر روم و ایران غلبه کردند و در سایه همین تفوق، تمدن عظیمی را شکل دادند.

اینک متاسفانه اکثر کشورهای مسلمان، یا به آمریکا و غرب مستکبر باج می دهند و یا در مقابل آنان منفعل عمل می کنند. شاید این گروه اخیر در وهله اول، کشور مسقل به نظر برسند اما چه بسا از گروه اول، وابسه تر و مضرتر برای امت اسلام باشند. مثلا کشور مالزی و  کشورهای مسلمان پیرامون آن برای مسلمانان میانمار، بیشتر از اینها می توانستند مفید باشند.(بیشتر از حس ترحم و اعلام انزجار و…)

الحمدالله ایران اسلامی با تشکیل جبهه مقاومت، راه را برای تاخت و تاز مستکبران تا حدود زیادی بسته است و اگر کشورهای مسلمان دیگر همراهی می کردند، امروز چه بسا اثری از رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی نبود.

پی نوشت ها
۱- فتح، آیه۲۹٫

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false