×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انگشت خشم به دندان گرفتن ، کار این روزهای مستکبران

گاهی ناکامی انسان به حدی است که از او بجز  انگشت خشم به دندان گرفتن کاری برنمی آید. حال و روز زورگویان و مستکبران در قرآن نیز اینگونه بیان شده است. قطعا حال و روز آمریکا و غرب مستکبر در مقابل ایران با وجود ناکامی های بسیار، بجز انگشت خشم به دندان گرفتن ، چیز دیگری نیست.

پیشینیان دنیای غرب در صدر اسلام، یعنی اهل کتاب مستقر در حجاز، از شدت ناکامی حاصل از شکست توطئه هایشان بر ضد اسلام و جامعه اسلامی، انگشت خشم به دندان گرفتن را به خوبی یاد گرفته بودند. «إِذَا خَلَوۡاْ عَضُّواْ عَلَیۡکُمُ ٱلۡأَنَامِلَ مِنَ ٱلۡغَیۡظِۚ قُلۡ مُوتُواْ بِغَیۡظِکُمۡ؛ در مجامع خود از شدت کینه بر شما سر انگشت خشم به دندان گیرند بگو: بدین خشم بمیرید.»[۱]
بدون شک کسی که انگشست خشم به دندان می گیرد، شکست فاحشی خورده است، هزینه ی گزافی متحمل شده است، امید زیادی به طرح خود بسته است و غیره.
بی شک هر که امید کاذب به طرح های شیطانی خود داشته باشد، پیداست که آتش کینه و عناد در وجود او شعله ور است، و هنگامی که نا امید می شود، تنها کاری که از او بر می آید؛ انگشت خشم به دندان گرفتن است. در روزهای اخیر که طرح های آشوب گران دلگرم به آمریکای مستکبر و غربیان، ناکام ماند، مستکبران بیشتر از هر زمانی دندان خشم به دندان می گیرند. زیرا که نقشه های شیطانی آنها یکی پس از دیگری، به فضل خدا خنثی می شود.

سخن آخر؛ آمریکای مستکبر و کشورهای غربی دنباله رو آن کشور، از ناکامی نقشه های پیچیده و پر هزینه خود در ایران، بیشتر از هر زمانی ناراحتند. باید به آنها فرمایش قرآن را یادآور شد که بروید و از خشم خود بمیرید.

پی نوشت ها
۱- آل عمران، آیه۱۱۹٫

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false