×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری همایش خادمین اربعین در ایلام

سردار شاکرمی با بیان اینکه خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی، زمانی پیش می رود که مردم پای کار باشند، گفت: برگزاری باشکوه همایش خادمین اربعین حسینی در استان ایلام، عزت و آبروی ماست.

به گزارش ایلام بیدار ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۲۵ مرداد) در جلسه هماهنگی برگزاری همایش خادمان اربعین حسینی، اظهار کرد: قرارگاه مردمی خادمین اربعین حسینی استان ایلام در کنار و همراستای کمیته مشارکت های مردمی  فعالیت می کند و همه ما کمک می کنیم که ضمن رعایت همه پروتکل های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی استان، در راستای خدمت رسانی شایسته به زوار اربعین گام برداریم.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه دولت در راستای تقویت و تکمیل زیرساخت ها و فعالیت می کند، بیان کرد: خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی، زمانی پیش می رود که مردم پای کار باشند و باید تلاش کنیم که خدمات رسانی به زوار اربعین را به خانه های مردم ببریم و کمیته مشارکت های مردمی کار خود را در زمینه فراهم کردن تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زوار انجام داده و قرارگاه مردمی هم در کنار آن با ظرفیت مردمی در خدمات رسانی به زوار فعالیت می کند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه اربعین حسینی عزت و آبروی ماست، گفت: ما باید تلاش کنیم که اربعین را باید در استان مردمی کنیم، هر وقت مردم پای کار بیایند، موفق خواهیم بود، عنوان ایلام پایتخت خادمین زوار ابا عبدالله الحسین(ع) را برند کنیم و این عنوان ماست و فردای قیامت تابلوی ماست.

 

وی با تاکید بر برگزاری همایش مردمی خادمین زوار اربعین حسینی در استان، ابراز کرد: این همایش اجتماع بزرگ اربعین حسینی در استان است، سخرنان اصلی این همایش حجت الاسلام پناهیان است و تلاش می شود که خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در استان خانگی شود.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه پیش بینی می شود که حدود ۳ هزار نفر در این همایش در روز یکشنبه ۳۰ مردادماه سال جاری حضور داشته باشند، ابراز کرد: برای برگزاری این همایش نیاز به همکاری همه دستگاه های اجرایی و کمیته های مختلف ستاد اربعین حسینی و مجموعه های مختلف است و در این راسا نیز جشنواره های فرهنگی از جمله جشنواره عکس برگزار شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: این اجتماع مردمی در راستای پیشوازی از اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم است، سپاه در امر اربعین حسینی، سنگ زیرین و رسالت نوکری مردم و زوار  اربعین حسینی را دارد، استان ایلام خادم زوار اربعین حسینی است چرا که پیش بینی می شود  بیش از ۶۵ درصد زوار  اربعین حسینی از مرز مهران تردد کنند.

 

وی با بیان اینکه ما برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی پای هر کسی را که وارد این میدان شود، می بوسم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد که همه مجموعه ها، دستگاه های اجرایی و دولت و مردم، در خدمات رسانی به زوار  در کنار  هم قرار گرفته و بتوانیم خدمات رسانی شایسته به زوار  در سال جاری داشته باشیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false