×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
زوج ایلامی هر سال تمام محصول باغشان را به فقرا می‌بخشند + تصاویر

در زندگی روزمره هستند افرادی که خداوند به آنها نظر کرده و از لحاظ مالی به مکنت زیادی رسیده‌اند. در بین این افراد، خیلی‌ها با این روزی بیکران خدادادی از افراد ناتوان و بی‌بضاعت دستگیری می‌کنند؛ عده‌ای نیز فارغ از هر چیز در اندوخته‌های خود گم شده و جز به مال اندوزی به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

در روستای حسن گاوداری که در شهرستان سیروان قرار گرفته زوجی زندگی می‌کنند که تمام محصول باغ انارشان را که بهترین سرمایه زندگی‌ شان است، به فقرا و نیازمندان هدیه می‌کنند.

کربلایی عبداللهی به همراه همسرش که در این باغ مشغول فعالیت هستند، می‌گویند: ۳۰۰ اصله درخت میوه در این باغ موجود است، سالیان سال است که با زحمت و تلاش فراوان آنان را پرورده‌اند تا اکنون بتوانند از میوه آن استفاده کنند، در این حال تصمیم می‌گیرند هرساله تمام محصول باغ را به نیازمندان ببخشند و از خداوند در مقابل این بخشش عافیت و سلامت فرزندانشان را می‌خواهند.

همسرش می‌گوید: ما اطمینان داریم که این باغ یک صدقه جاری است که حتی بعد از این دنیا هم برایمان رحمت و غفران به دنبال دارد.

او می‌گوید: هرسال محصول باغ از سال پر بارتر می‌شود و این برکت فراوان حاصل نظر و لطف خداوند است.

آنها می‌گویند از انجام این کار بی‌نهایت خوشحال می‌شوند و از این بابت آرامش خاصی می‌گیرند.

عبداللهی صاحب این باغ در آخر گفت: اگر هرکسی هوای همسایه‌ اش را داشته باشد شاید دیگر هی چوقت فقری در دنیا وجود نداشته باشد.

منبع خبر : ایلام امروز
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false