×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قدس خرمشهر دیگری است

فتح خرمشهر، نقطه عطفی در دفاع مقدس هشت ساله بود که توسط رزمندگان جان بر کف و دلداده مکتب روح الله، به مرحله ظهور رسید. از آنجا که فتح خرمشهر در عملیات الی بیت المقدس آزاد شد و بعد از آن نیز تعدادی از رزمندگان دلاور جبهه های حق علیه باطل برای مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی، راهی لبنان شدند؛ بین آزادی خرمشهر و قدس می توان یک رابطه ایجاد کرد. امسال دیوارنگاره ولیعصر(عج) به مناسبت آزادی خرمشهر و تحولات فلسطین، تصویری را خلق کرده است تحت عنوان«قدس، خرمشهر دیگری است»

به فضل خدا روزی هم می رسد که قبله اول مسلمین از دست اشغالگران آزاد شود. «فَلَا یَغْرُرْکَ تَقَلُّبُهُمْ فِی الْبِلَادِ ؛ پس تو از اینکه کافران بر شهر و دیارها مسلط و متصرّفند دچار فریب و غفلت مشو.»[۱] پیام ایه برا ی ما این است که از اینکه قدس شریف در چنگال دولت غاصبب است نباید فکر کنیم دیگر نمی شود آن را آزاد کرد. زیرا که دولت غاصب، قدرت پوشالی دارد و یا از حمایت فدرت های پوشالی برخوردار است. منتهی باید همت خود را مصروف آزادی قبله اول مسلمین گردانیم. همانگونه که برای آزادی خرمشهر، خون ها ریخته شد و برنامه ریزی های گسترده به عمل آمد.
باید راه و منش رهبر فقید انقلاب اسلامی را ادامه داد، چرا که آن پیر فرزانه همواره خطر اسراییل غاصب را گوشزد می فرمود و مسلمین و بلکه مستضعفین را به مقابله با این رژیم مستکبر فرا می خواند . ایشان برای نهادینه کردن این امر خطیر، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام فرمودند.[۲]

پی نوشت
۱_ غافر/۴

۲ __ مروری بر دیدگاه های حضرت امام درباره روز جهانی قدس

 

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false