×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تبریکی برای شیطنت و نفوذ

کشور ما الحمدالله ظرفیت های زیادی دارد. این ظرفیت ها همواره مورد طمع دشمنان ما قرار دارد. یکی از این ظرفیت ها نوروز است. زیرا که بخشی ازفرهنگ ماست(نفوذ فرهنگی).

البته کسی نمی خواهد نوروز را امنیتی کند؛ اما شکی نیست که همواره دشمنان از هر روشی برای نفوذ استفاده می کنند. نفوذ دشمنان از طرق مختلفی صورت می گیرد. گاهی فردی از خودشان را به عنوان جاسوس، گسیل می دارند، گاهی فردی از کشور هدف را تطمیع می کنند و گاهی دیگر از طریق سازمان های بین المللی، سعی دارند به اهداف خود برسند.

قرآن در  باره نقشه دشمنان اسلام برای نفوذ می فرماید: «وَ قالَتْ طائِفَهٌ مِنْ أَهْلِ الْکِتابِ آمِنُوا بِالَّذی أُنْزِلَ عَلَى الَّذینَ آمَنُوا وَجْهَ‏ النَّهارِ وَ اکْفُرُوا آخِرَهُ لَعَلَّهُمْ یَرْجِعُونَ؛ و گروهى از اهل کتاب گفتند: «به آن چه بر مؤمنان نازل شده است، در آغاز روز ایمان بیاورید و در پایان روز انکار کنید، شاید آنان [از دین اسلام‏] برگردند.»[۱]

آیه فوق در باره نفوذ است که مهم ترین آن نفوذ از طریق دین و ارزش هاست. این طریقه نفوذ در دیگر ارکان کشور مثل فرهنگ کشور(نوروز) ممکن است به وقوع بپیوندد.

می دانیم که نوروز در سازمان ملل ثبت شده است. اصولا هر اثری(مادی، معنوی) که در سازمان ملل به ثبت برسد؛ همان گونه که مزیت دارد به همان مراتب ممکن است آسیب زا هم باشد. زیرا که سازمان ملل، ابزاری در دست آمریکاست و آمریکا از وسیله ای برای نفوذ در ایران استفاده می کند و چه لقمه ای چرب و نرم تر از نوروز(که بخشی از فرهنگ ماست).

ثبت شدن نوروز در سازمان ملل، بهانه ای است که کارشناسان آن ها به بهانه تبادل فرهنگی و تبلیغ نوروز برای جهانیان، جشن های مبتذل و مادی گرایانه کشورهای غربی را برای کشور ما تبلیغ کنند(از طریق فضای مجازی، حمایت از افراد و…).  نظیر ولنتاین و جشن هالووین و…

می دانیم که دشمنان اسلام از باستان گرایی حمایت می کنند، و چون منشا نوروز از ایران باستان است؛ تمام همت خود را بر روی «نوروز منهای اسلام» متمرکز می کنند و با حمایت از باستان گرایان و فریب خوردگان داخلی، یک نوروز شاد صرف (ولی بی هویت اسلامی و ایرانی به اسم ایران) را در رسانه های خود تبلیغ می کنند.

نکته: در سالیان اخیر مقامات آریکایی پشت سر هم عید نوروز را به مردم ایران تبریک می گویند؛در حالی که روز به روز ملت ایران را بیشتر تحریم می کنند. بی تردید این تبریک ها نوعی شیطنت قلمداد می شود که متاسفانه عده ای غرب زده را جذب و راه را برای نفوذ  آمریکا هموار می کند(نفوذ رسانه ای، روانی و از این دست).

پی نوشت

۱ـــ آل عمران/۵۲

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false