×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
زخم استکبار از شعار لبیک یا حسین(علیه السلام)

بر کمتر انسان آگاهی پوشیده است که راز دشمنی استکبار جهانی با عزاداری سیدالشهداء و مراسم اربعین، تاثیر این رویداد مذهبی است. استکبار جهانی از لبیک یا حسین(علیه السلام) زخم دیده است.  دشمنان اسلام همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی از یاد نمی برند که دز جنگ ۳۳ روزه رژیم منحوس صهیونیستی و حزب الله، «لبیک یا حسین» چه بلایی بر سر آنها آورد، از یاد نمی برند که مدافعان حرم با عشق به خواهر سالار شهیدان، پوزه تکفیری های مزدور آنها را به خاک مالیدند و خشم آنها را شعله ور کردند.

در قرآن در باره خشم بی نتیجه دشمنان اسلام می خوانیم: «عَضُّواْ عَلَیۡکُمُ ٱلۡأَنَامِلَ مِنَ ٱلۡغَیۡظِۚ قُلۡ مُوتُواْ بِغَیۡظِکُمۡ؛ از شدّت خشم بر شما سرِ انگشتانِ خود را مى‌گزند، بگو: به خشم خود بمیرید.»[۱] گویا این آیه شریفه، حال بد رژیم صهیونیستی و حامیان آن را از شکست در برابر محور مقاومت بیان می کند.

زمانی در طول جنگ ۳۳روزه، سید حسن نصرالله، کفن پوش، شعار لبیک یا حسین(علیه السلام را در یک سخنرانی حماسی درجمع مردم کفن پوش و مشتاق شهادت بر زبان راند.[۲]  این رژیم منحوس بعد از شکست، چون مار زخم خورده به خود می پیچد و فتنه می آفریند.

یکی از فتنه های رژیم صهیونیستی که با همراهی آمریکا و غرب بوجود آمد، فتنه داعش بود. اما اینبار نیز مدافعان حرم، به عشق دفاع از حرم خواهر امام حسین(علیه السلام) با شعار «کلنا عباسکِ یا زینب» به میدان آمدند و خشم دشمنان اسلام را با شکست فتنه تکفیری، کامل کردند.

حاصل سخن؛ دشمنان اسلام از اهتمام به سیره حسینی، وحشت دارند. زیرا این سیره بود که مقاومت را از  مرزهای ایران فراتر برد و به لبنان و سوریه رساند. بدون شک آنها از این سیره حسینی بوجود آمده، عصبانی هستند؛ و روز به روز بر شبهات و هجمه های خود علیه سیره حسینی بوجود آمده مثل مراسم اربعین و عزاداری بر سید و سالار شهیدان خواهند افزود.

 

پی نوشت ها:
۱- آل عمران، ایه ۱۱۹٫
۲- «لبیک یا حسین(ع)» یعنی…/ سخنرانی‌های عاشورایی سیدحسن نصرالله
۱- rajanews.com/news/192988

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false