×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
وظیفه جامعه مهدی یاور ما؛ اطاعت از رهبری

چنان که می دانیم دشمنان اسلام، یکی از نقطه قوت های جامعه مهدی یاور ما را ولایت فقیه می دانند. این مطلب را فوکویاما در اجلاسی در سرزمین های اشغالی به زبان آورد. هر چند او بعدها این سخنان را کتمان کرد[۱] اما واقعیت این است که ولایت فقیه یکی از نقطه قوت های جامعه مهدی یاور ماست و دشمنان ما نیز این نقطه قوت را هدف گرفته اند. نقطه قوتی که در سایه پیروی از دستورات خدای بزرگ، و در راستای زمینه سازی ظهور، جامعه مهدی یاور ما را رهبری می کند. باید به این رهبر بصیر و آگاه ببالیم و دستورات ایشان را مو به مو اجرا کنیم.

امام مهدی (علیه السلام) در حدیثی، جامعه مهدی یاور را به فقها و راویان حدیث ارجاع می دهد، که در راس آنها ولی فقیه است: «أَمَّا الْحَوادِثُ الْواقِعَهُ فَارْجِعوُا فیها إِلى رُواهِ حَدیثِنا، فَإِنَّهُمْ حُجَّتی عَلَیْکُمْ وَأَنَا حُجَّهُ اللّهِ عَلَیْهِمْ؛ امّا در رویدادهاى زمانه، به راویان حدیث ما رجوع کنید. آنان، حجت من بر شمایند و من، حجّت خدا بر آنانم.»[۲] این حدیث یکی از ادله ولایت فقیه است. ولایت فقیهی که ادامه دهنده راه معصومین (علیهم السلام) است و هم و غم آن، زمینه سازی برای ظهور حجت غایب از نظر است. ولایت فقیه با این نقش و جایگاه، توانسته است جامعه مهدی یاور ما را به سلامتی از گردنه های سخت عبور دهد. گردنه هایی که دشمنان تا بن دندان مسلح، در پشت آن کمین کرده بودند.

نکته مهم: هر جا که مسولان جامعه مهدی یاور ما، سخنان این سید (رهبر انقلاب) را به گوش جان سپرده اند؛ موفقیت ها را نصیب خود ساخته اند (اقتدار دفاعی کشور و…) و هر جا که تعلل کرده اند؛ متاسفانه با ناکامی هایی مواجه بوده ایم(بحث برجام).

خدایا، این رهبر آگاه و فرزانه را توفیق بفرما تا پرچم شیعه را به دست با کفایت صاحب الزمان(علیه السلام) برساند. آمین.

پی نوشت

۱ــ کلیک کنید

۲ــ کمال الدین، ج۲، ص۴۸۴، ح۱۰

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false