×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دستگیری عاملان تیراندازی به سمت ماموران انتظامی در شهرستان دره شهر

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عاملان تیراندازی چند روز گذشته به یکی از ماموران انتظامی شهرستان دره شهر در میدان ماداکتو این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلام بیدار، سردار دلاور القاصی مهر عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع تیراندازی با سلاح جنگی در چند روز گذشته به سمت واحد گشت پاسگاه انتظامی ارمو و مجروحیت یکی از ماموران در میدان ماداکتو دره شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در چند روز گذشته علیرغم شناسایی متهم اصلی و محل اختفای وی تلاش جهت روشن شدن دیگر زاویای تیراندازی با دستور کار شناسایی دیگر همدستان احتمالی متهم با تشکیل تیم ویژه‌ای ادامه یافت.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد علاوه بر عامل تیرانداز تعداد سه نفر دیگر که به نوعی در تهیه، تدارک و فراری دادن متهم دست داشته‌اند که ماموران انتظامی پس از هماهنگی‌های قضائی و در یک عملیات ضربتی و بازرسی همزمان از محل اختفاء متهمان موفق شدند علاوه بر دستگیری عامل اصلی تیراندازی سایر همدستان متهم را دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح کلاشینکف تاشو را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: در تحقیقات اولیه از متهمان، علت و انگیزه تیراندازی به سمت ماموران، را تحت تاثیر قرار گرفتن در فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌های معاند عنوان که پس از تکمیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر معرفی و از آن طریق برخورد قضایی متناسب با میزان مشارکت در ارتکاب جرم صورت گرفت.

منبع خبر : ایلام بیدار
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false