×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
هفت هزار دانش آموز ایلامی به اردوی راهیان نور ، اعزام خواهند شد

استاندار ایلام گفت: تا پایان سال جاری هفت هزار دانش آموز ایلامی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش  ایلام بیدار ، حسن بهرام نیا  در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان ایلام افزود: هفت هزار دانش آموز ایلامی تا پایان بهمن ماه در قالب چهار گروه به اردوی راهیان اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: از ابتدای آذرماه سال‌جاری تاکنون یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند و تلاش می‌کنیم این روند استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ نفر در استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: اردوی راهیان نور به بصیرت افزایی دانش آموزان منجر می‌شود و باید همه با آن توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه آموزش و پرورش ایلام سال گذشته رتبه نخست کشور در بعد فضای مجازی در بحث راهیان نور را به خود اختصاص داده است، گفت: سال گذشته روزانه ۴۰۰ هزار نفر بصورت آفلاین و آنلاین از برنامه‌های مجازی در بحث راهیان نور استفاده کردند.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش همه جانبه جبهه استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن و جبهه استکبار دانش آموزان را هدف قرار داده است که در این راستا می‌طلبد تبیین دستاوردها در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام در پایان بر لزوم توجه ویژه به یادمان‌ها و گلزار شهدای استان تاکید کرد و گفت: برای ساماندهی یادمان‌ها و گلزار شهدا ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است که ۲۵ میلیارد برای بازسازی یادمان‌ها و ۴.۵ میلیارد تومان نیز برای مرمت گلزار شهدا در نظر گرفته است که تاکنون ۱۴ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

منبع خبر : ایلام بیدار
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false