×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حادثه تروریستی شاهچراغ  شیراز ؛ محصول مشرک نفاق و کفر

حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز نشان داد که دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا، از هر طریقی برای ضربه زدن به ایران اسلامی عزیز کوتاهی نمی کند. استکبار با اجیر کردن خائنان داخلی و یا منافقان از فرقه های ضد شیعی، اینگونه زهر خود را می ریزد.

خائنان و منافقان داخلی همواره جاده صاف کن دشمن هستند. اینها هسند که دشمن مستکبر و معاند را گستاخ می کنند. «إِنْ کَانَ لِلْکَافِرِینَ نَصِیبٌ قَالُوا أَلَمْ نَسْتَحْوِذْ عَلَیْکُمْ وَنَمْنَعْکُمْ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ اگر کافران را فتح و بهره‌ای رسد به آنها گویند: نه ما شما را به اسرار مسلمانان آگاه کردیم و شما را از آسیب مؤمنان نگهداری نمودیم؟»[۱] پیام آیه واضح و روشن است. اگر خائنین داخلی و منافقان امت اسلام(داعش تکفیری و وهابیت) نبودند، حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز روی نمی داد. آنها هستند که به دشمنان مستکبر و کینه توز، امید می دهند که بر کینه وزی خود بیفزاید. وگرنه دشمن می داند که بدون این خائنان کاری از پیش نخواهد برد.
اینها هم در این دنیا دستشان با هم در یک کاسه است و هم در آن دنیا با هم گرفتار جهنم هسند. «وَعَدَ اللَّهُ الْمُنَافِقِینَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْکُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ؛ خدا آتش دوزخ را به مردان و زنان منافق و کافران وعده داده است.»[۲]

سخن آحر؛ حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، نتیجه تبانی خائنان داخلی و منافقان امت اسلامی با دشمنان مستکبر و معاند اسلام است. اگر این خائنان نباشند، دشمن مستکبر، کاری از پیش نخواهد برد.

خدایا شر دشمنان مستکبر ایران و اسلام، و منافقان و خائنین داخلی و وهابیت و داعش را به خودشان برگردان.
آمین.

پی نوشت ها
۱- نساء، آیه۱۴۱٫

۲- توبه، آیه۶۸٫

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false