×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیش‌بینی ذبح یک هزار رأس دام قربانی در بین نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و تمهیدات اندیشیده شده در روز عید سعید قربان بیش از یک هزار رأس دام سبک‌وسنگین برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان ذبح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  ناصر مرادی پویانیدر جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: ذبح دام و توزیع گوشت قربانی امسال نیز با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر و نیکوکار ایلام هم‌زمان با عید سعید قربان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و تمهیدات اندیشیده شده در روز عید سعید قربان بیش از یک هزار رأس دام سبک‌وسنگین برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان ذبح خواهد شد.
مرادی پویانی گفت: توزیع گوشت قربانی باهدف تأمین بخشی از نیاز پروتئینی مردم نیازمند ایلام در عید سعید قربان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز در عید سعید قربان حدود ۹۵۰ رأس دام قربانی با مشارکت مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته‌بندی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل امداد ایلام امام خمینی (ره) ادامه داد: سال گذشته در روز عید سعید قربان علاوه بر این تعداد دام، ۶۶۰ کیلوگرم گوشت قرمز اهدایی مردم،۵۲۰ سبد معیشتی و سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد که ارزش این میزان خدمت صورت‌گرفته بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

مرادی پویانی تصریح کرد: باتوجه‌به مشکلات معیشتی قشر نیازمند از مردم خیر و نیکوکار ایلام درخواست می‌شود در قالب پویش نذر و قربانی از طریق اهدای نذورات خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا از طریق درگاه‌های مجازی (کد آنی پرداخت: # ۱۰۸۴*۸۸۷۷*و یا شماره کارت: ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۵-۶۰۳۷) نذورات خود در روز عید قربان را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دهند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false