×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اتصال ۲ روستا در دره‌شهر به شبکه ملی اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال روستاهای گرزلنگر و دره‌دول شهرستان دره‌شهر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش ایلام بیدارر ، علی کریمی سرپرست اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام عصر امروز از اتصال روستاهای گرزلنگر و دره دول شهرستان دره شهر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: تاثیرات مثبت وجود ارتباطات پایدار و پرسرعت در روستاها بر کسی پوشیده نیست.

 

وی افزود: ۹۰ درصد از روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و یا حداقل مجهز به یکی از سرویس های ADSL، همراه اول، ایرانسل، رایتل و های وب هستند .

 

سرپرست اداره کل ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات ایلام با اشاره به راه اندازی و برقراری اینترنت پرسرعت روستاهای گرزلنگر و دره دول شهرستان دره شهر با ۷۶خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۰۰نفر گفت: با راه اندازی اینترنت پرسرعت امکان دسترسی آسان به شبکه ملی اطلاعات در این روستاها فراهم شده است.

 

این‌مقام مسئول به اعتبار هزینه شده در این زمینه اشاره کرد و گفت: شرکت همراه اول با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل منابع توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دسترسی این روستاها به اینترنت پر سرعت با تکنولوژی نسل سوم را برقرار کرده است.

 

وی در پایان گفت: دسترسی شهروندان هر چه سریعتر به خدمات قابل ارائه در بستر شبکه ملی اطلاعات یکی از عمده ترین اهداف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است و در این رابطه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

 

 

منبع خبر : ایلام بیدار
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false