×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دشمن شماره یک ایران ، مستکبر غاصب

چنانکه می دانیم دشمن شماره یک ایران و جهان اسلام و حتی بشریت، رژیم غاصب صهیونیستی است. بنابراین باید ایران خود را آماده مقابله با این جرثومه فساد باشد. الحمدلله این کار از مدت ها پیش در دستور کار قرار گرفته بود. این کار را شهید تهرانی مقدم به طور جدی شروع کرد و ایران را به بازدارندگی مطلوبی در مقابل دشمن شماره یک خود رساند.
شهید تهرانی مقدم، این آیه از قرآن را محقق بخشید. «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ؛ و در برابر آنان آنچه در قدرت و توان دارید از نیرو [و نفرات و ساز و برگ جنگی] و اسبان ورزیده [برای جنگ] آماده کنید تا به وسیله آنها دشمن خدا و دشمن خودتان را بترسانید.»[۱] اسبان ورزیده در این آیه، طبعا به نیروی سواره نظام اشاره دارد.
الحمدلله ایران مقتدر در این سال ها در زمینه نظامی، پیشرفت چشمگیری داشته است و انواع و اقسام تانک ها، موشک ها و سایر وسایل و تجهیزات نظامی پیشرفته جهت بازدارندگی دشمن شماره یک خود و دشمنان دیگر در اختیار دارد.

خدا رحمت کند شهید تهرانی مقدم را که به فکر این روزها بود. روزهایی که رژیم سفاک صهیونیستی در اطراف مرزهای ایران(اربیل عراق)، پایگاه دارد و  برای ما خطرساز است.
آن شهید سرافراز و پدر موشکی ایران، آرزو داشت که روزی دولت رژیم صهیونیستی را نابود کند.[۲]

البته در مورد نابودی رژیم صهیونیستی در اوایل سوره اسراء، نظریاتی وجود دارد. بعضی می گویند که مربوط به آینده و سالیان آتی است.[۳]

خدایا! شر رژیم منحوس صهیونیستی را به خودش برگردان و امت اسلام و بشریت را از دست این جرثومه فساد نجات بده!

آمین.

پی  نوشت ها
۱- انفال، آیه۶۰٫
۲- مردی که می خواست اسراییل را نابود کند.

۳- وعده قرآنی نابودی صهیونیسم در آخرالزمان / نظریات تفسیری درباره زمان تحقق عذاب بنی‌اسرائیل

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false