×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شکار جانور قندهار ؛زیر پا گذاشتن آمریکای مستکبر

آنچه در آینه جوان بیند، پیر در خشت خام آن بیند.
حالا اگر این ضرب المثل در مورد پیری بکار رود که رهبر الهی یک ملت ضد مستکبر باشد، به طریق اولی، سزاوار ستایش است.
وقتی سپاه پاسداران قهرمان ایران، موفق به شکار جانور قندهار شد، در مراسم  رونمایی از شکار این هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی، چشمم به گفتاری ناب از آن پیر فرزانه- امام راحل – افتاد که نوشته بود: ما آمریکا را زیر پا می گذاریم. آن پیر سفر کرده در خشت خام چیزی می دید که دیگران، آن را در آیینه نمی دیدند.
شاید اکثر کسانی که در آن بحبوحه جنگ سال۶۲، خدمت آن پیر فرزانه رسیدند و گفته فوق را از آن رهبر الهی شنیدند[۱] این سخن، برایشان نامانوس بود. اما…. اکنون…

 

اکنونه الحمدلله برای همه ثابت شده است که واقعا آمریکا مستکبر را می شود شکست داد و به محاق برد، اکنون دیگر اعتراف کردن آمریکا در مورد قدرت ایران، عادی شده است، اکنون دیگر همه می دانند که آمریکا بجز تروریست خواندن سپاه، کار موثر دیگری در مقابل سپاه پاسداران نمی تواند انجام دهد. «لَا یُقَاتِلُونَکُمْ جَمِیعًا إِلَّا فِی قُرًى مُحَصَّنَهٍ أَوْ مِنْ وَرَاءِ جُدُرٍ ۚ بَأْسُهُمْ بَیْنَهُمْ شَدِیدٌ ۚ تَحْسَبُهُمْ جَمِیعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّىٰ؛  (یهودان از ترس) بر جنگ با شما جمع نمی‌شوند مگر در قریه‌های محکم حصار یا از پس دیوار (دشمنی مکر و حیله و جاسوسی)، کارزار بین خودشان سخت است، شما آنها را جمع و متّفق می‌پندارید در صورتی که دلهاشان سخت متفرق است.»[۲] این آیه گویا برای امروز نازل شده است. دشمنان شکست خورده، یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنیای استکباری، در پس پرده با حمایت و تشویق از گروهک های تروریستی و تحریک همسایگان مرتجع، دست به ترورهای غیر انسانی(شاهچراغ) می زنند.

از اینکه فرمود با شما مستقیم وارد جنگ نمی شوند، دانسته می شود که آنها(دشمنان) نمی خواهند زیر پا له شوند.

ولی به فضل خدا، همانگونه که در شکار جانور قندهار ، سردمداران آمریکا زیر پا گذاشته شدند، و در قضیه عین الاسد نیز تحقیر شدند، در ماجرای اغتشاشات اخیر نیز تحقیر شده و راه بجایی نخواهد برد.

انشاءالله.

پی نوشت ها
۱- امام خمینی: ما امریکا را زیر پا می گذاریم

۲- حشر، آیه۱۴ با ترجمه الهی قمشه ای.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false